
Szervezd ki online hirdetéseid, és foglalkozz azzal, amiben jó vagy.
Látod az online marketingben rejlő potenciált, de eddig nem sikerült kihasználnod azt? Írj, és 48 órán belül válaszolunk.
Tovább






Így segítünk a ppc hirdetéseidben

Facebook, Instagramhirdetés

Google Ads hirdetés

WAZE hirdetés

Mérések, analitika

Stratégiaalkotás

Havi riport
A Prioris a te ügynökséged, ha

Van már vállalkozásod, és szeretnél az online megjelenésedből többet kihozni
Szeretnéd ténylegesen látni is az online marketing eredményeit nem csak ígéreteket hallani


Hajlandó vagy te is beletenni a munkát abba, hogy egy jó stratégiát építsünk fel közösen
Egy proaktív, rugalmas csapatot keresel akik értenek ahhoz, amit csinálnak

Hogyan dolgozunk?

Gyakori kérdések
Miért érdemes hirdetni?
A hirdetések alapvető célja, hogy elérjük azokat az embereket, akiket érdekel a terméked, szolgáltatásod, és megismerjék vállalkozásodat. Ha pl. megnézed a Google keresés utáni listát az első 4 helyen hirdetés jelenik meg. Ez azt jelenti, hogy őket veszik észre hamarabb, őket ismerik meg hamarabb, tőlük vásárolnak hamarabb, nem másoktól. Hosszú távon a hirdetés viszont nemcsak erre jó, hanem azt is eredményezi, hogy hirdetés nélkül is egyre többen találnak cégedre.
Miért érdemes kiszervezni az online hirdetéseid?
Egyszerűen lehetetlen lépést tartani az újdonságokkal azoknak, akik napi szinten nem ezzel foglalkoznak. Változnak a felületek, új funkciók, szabályozások jelennek meg, változnak a piaci szereplők és szokásaik. Nemcsak egyszer beállítani kell a kampányokat, hanem a mutatók, eredmények alapján jó döntéseket hozni, hogy ne csak közepes eredményekért, vagy feleslegesen égessük a pénzt. Nálunk minősített, szakképzett kollégák kezelik a kampányokat, akik folyamatosan követik a változásokat, és frissítik tudásukat.
Milyen hirdetési költséggel számolhatok?
A klasszikus válasz: attól függ :) Érdemes abból kiindulni, hogy mennyit ér a vállalkozásod számára egy ügyfél megszerzése. Ha szolgáltató vagy, valószínűleg magasabb lesz ez az érték, de nehezen körvonalazható, míg egy webshop esetében pontosan meg fogod tudni határozni, hogy mekkora az árrésed egy adott terméknél. Egy audit készítése után minden esetben adunk, egy közelítő becslést arról, hogy mennyi az ajánlott költés.
Miért egy ekkora marketingcsapatot válasszak?
14 fős online marketing csapatként főleg KKV ügyfelekkel rendelkezünk. Saját kapcsolattartódon kívül egy egész csapat segítségére is számíthatsz, akik az online marketing különböző területeire specializálódtak. Így legyen szó grafikai munkáról, weboldallal kapcsolatos kérésről, social média trendekről vagy szövegírásról bármiben tudunk segíteni.