Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!

Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!

Még mindig fénykorát éli a blogolás, azonban napjainkban már nem a személyes blogok hódítanak, ahol magánemberek gondolatait olvashatjuk, vagy mindennapjait követhetjük nyomon, hanem egyre több vállalkozás igyekszik a tartalommarketing ezen formájához nyúlni.

Nézzük, milyen előnyökkel jár vállalkozásod számára egy blog indítása!

Ezért indíts blogot

Növeli márkád ismertségét és értékét

Ha szakértője vagy egy témának, ne félj ezt tudatni vásárlóiddal is! Ne feledd, posztjaiddal értéket teremtesz, amely közvetetten hat potenciális vásárlóid vásárlási kedvére. A minőségi tartalmakat a vásárlók figyelemmel, visszatérő látogatásokkal, közösségi média megosztásokkal jutalmazzák, nagyban hozzájárulva az oldalad látogatottságának növeléséhez és marketinged eredményességéhez.

Segíti a keresőoptimalizálást

A megfelelő SEO keresőszavak beépítésével blogunk egyre előrébb hozhatja vállalkozásunkat a Google találati listáján hirdetési költségek nélkül, növelve ezzel weboldalunk organikus elérést.

Néhány tipp egy keresőbarát blogposzt megírásához:

  • A megfelelő kulcsszavak megtalálásakor gondolkodj vásárlóid fejével, használj hétköznapi kifejezéseket!
  • Fontos a könnyű olvashatóság és átláthatóság. Ügyelj rá, hogy rövid, lényegretörő mondatokat írj! Tagolj, használj felsorolásokat!
  • Amellett, hogy hasznos tudással szolgálsz olvasóidnak, elengedhetetlen, hogy tartalmad érdekes is legyen. Dobd fel mondandód képekkel, videókkal, ábrákkal!
  • Figyelj a rendszerességre! Érdemes legalább hetente új poszttal jelentkezni, ez hozzájárul olvasóink elkötelezettségének növeléséhez.

Forgalmat generál

A blogolás tökéletes lehetőséget nyújt online jelenléted növelésére, amely elengedhetetlen vevőszerzés szempontjából. A megfelelő hirdetési célzással forgalom generálható a weboldaladra, amely a vásárlói útvonal egy későbbi szakaszában vásárlássá alakítható.

Segít vásárlóid megismerésében

Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy minden mérhetővé, elemezhetővé vált. A Google Analytics és a Facebook Pixel lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérd célközönséged viselkedését. Blogod adataiból következtetéseket vonhatsz le: milyen témákra harapnak, mi hoz konverziót, vagy éppen mi az, amire egyáltalán nem kattintanak.

Meghoztuk a kedved, de nem tudod, hol kezdd?
Mutatjuk!

Határozd meg a célközönséged!

Tudnod kell, kit akarsz megszólítani bejegyzéseiddel. Teljesen más hangnem és szóhasználat ér célba egy fiatal felnőtteknek szóló applikáció népszerűsítésénél, mint egy idősebb háziasszonyoknak szóló takarító eszköznél.

Válaszd ki a témát!

Gondold át, milyen problémákkal, kihívásokkal szembesülnek a célcsoportodba tartozók. Hogyan tudod segíteni őket a megoldásban a blogoddal, vagy az ott népszerűsített termékeddel vagy szolgáltatásoddal?

Végezz kulcsszókutatást!

A kutatás célja, hogy meghatározd azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyeket vásárlóid leggyakrabban használnak, ha terméked, vagy szolgáltatásod után keresnek.
A kulcsszavakat leggyorsabban a Google Ads kulcsszótervező funkciójával tudod elérni.

Készíts tervet!

A siker kulcsa a rendszeresség és a következetesség. Legyen egy kialakult koncepció a fejedben, és tervezz előre 2-3 héttel! Jó megoldás lehet, ha minimum egy héttel előre el is készíted a bejegyzést, hogy az adott pillanatban már csak posztolni kelljen.

Vagy bízd a profikra! Ha szeretnéd a céges blogod biztos kezekben tudni, keress bennünket bizalommal!

Neked mire van szükséged?

Neked mire van szükséged?

Szervezd ki vállalkozásod online hirdetését, és növeld bevételed