Black Friday tippek webshop tulajdonosoknak
AKTUÁLIS TRENDEK

Black Friday tippek webshop tulajdonosoknak

A Black Friday már nem csak egy egynapos akció, hanem egy globális őrület, ami az ünnepi vásárló szezon kezdetét jelzi! Lássuk, hogyan profitálhatsz belőle! 
Elolvasom
Instagram sztori – Kerülj közelebb a vásárlóidhoz!
KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Instagram sztori – Kerülj közelebb a vásárlóidhoz!

Az Instagram nagyon betalált a sztori funkcióval évekkel ezelőtt. A statisztikák azt mutatják, hogy az Instagram felhasználók nagyobb része, sokkal szívesebben nézi ezeket, a csak 24 órán keresztül látható tartalmakat, amelyek lehetnek képek vagy videók. Sikerének kulcsa talán pont ebben rejlik, ha valaki nem követi nap mint nap az oldalt, könnyen lemaradhat egy-egy sztoriról, hiszen … Continued
Elolvasom
Google Ads változás – Megérkezett a frissített kifejezésegyezés
PPC

Google Ads változás – Megérkezett a frissített kifejezésegyezés

Életbe lépett a Google Ads kulcsszavakat érintő változtatása, február 18-tól hirdetéseink beállításakor már csak három kulcsszóegyezés típus közül választhatunk. Ha most hallasz erről először, ne aggódj, nem vagy még elkésve, ugyanis a Google júliusra tervezi a teljes átállást. Nézzük, mi volt eddig Korábban négy típusú kulcsszó egyezés állt rendelkezésünkre a Google Ads rendszerében: pontos egyezés: … Continued
Elolvasom
Képméret puska közösségi médiához
KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Képméret puska közösségi médiához

A folyamatosan és egyre gyorsabban változó online világunkban nehéz lépést tartani mindennel, még az olyan egyszerűnek tűnő dolgokkal is, mint a képméret.Azonban az ilyen apró részleteken is múlhat üzlet, hiszen vállalkozásaink megítélése szempontjából igen fontos, hogy egységes, igényes képet mutassunk ügyfeleink vagy vásárlóink felé a közösségi média felületeinken. Következzen egy átfogó, mindent kimerítő összesítés a … Continued
Elolvasom
iOS 14 és a Facebook hirdetések
AKTUÁLIS TRENDEKPPC

iOS 14 és a Facebook hirdetések

Az iOS 14 és a Facebook hirdetések nem lesznek örök barátok. Az Apple változtatott az adatgyűjtési engedélyeken, ezek pedig hatással lesznek a hirdetésekre.
Elolvasom
Google Ads: hirdetői személyazonosság ellenőrzése
PPC

Google Ads: hirdetői személyazonosság ellenőrzése

Cikkünkben mindent megtalálsz, amit a Google Ads hirdetői személyazonosság ellenőrzése programról eddig tudni lehet. Olvasd el és kerülj képbe!
Elolvasom
Webshop marketing a PPC-n túl
KAMPÁNYOK

Webshop marketing a PPC-n túl

Ha már profi email listaépítő vagy és tudod azt is, hogyan használd ezt fel PPC kampányaid célcsoportjaihoz, itt az ideje szintet lépni a webshop marketing terén.
Elolvasom
Haladó remarketing technikák
PPC

Haladó remarketing technikák

A remarketing nem más, mint hirdetések azoknak, akikkel korábban már kapcsolatba léptél. Jártak a weboldaladon, megnézték egy videódat, ez pedig kihagyhatatlan ziccer .
Elolvasom
PPC A/B tesztelés – Hogyan csináld?
PPC

PPC A/B tesztelés – Hogyan csináld?

Mit nevezünk A/B tesztelésnek? Az A/B tesztelés célja, hogy megtaláljuk két lehetséges verzió közül, hogy melyik az, amelyik jobb eredményeket hoz. Összehasonlíthatunk hirdetéseket, weboldalakat, vagy bármilyen más marketing eszközöket is. A folyamat lényege, hogy a két verziót szimultán futtatjuk, így láthatjuk, hogy melyik verzió arat nagyobb sikert. Minden sikeres PPC kampány mögött az áll, hogy … Continued
Elolvasom
Social commerce, add el terméked a közösségi médiában
AKTUÁLIS TRENDEK

Social commerce, add el terméked a közösségi médiában

Cikkünkből megtudhatod, hogy mi a social commerce és ez hogyan segít neked abban, hogy a közösségi médián keresztül értékesítsd termékeidet.
Elolvasom
Versenytárselemzés – Hogyan csináld?
BRANDÉPÍTÉS

Versenytárselemzés – Hogyan csináld?

Egy vállalkozás beindítása nehéz feladat, nagyfokú figyelmet és körültekintést igényel és elkerülhetetlen lépés a versenytárselemzés, a konkurencia elemzése.
Elolvasom
Dobd fel az Instagram profilod!
KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Dobd fel az Instagram profilod!

Tegnapi blogposztunkban abban segítettünk, hogy hogyan hozz létre profi Insta profilt, most pedig ahhoz adunk néhány tippet, hogy hogyan használd az Instagram által nyújtott funkciókat kreatív tartalomgyártásra. Tippek a kreatív tartalomgyártáshoz Az egyik legfontosabb az Instagram kommunikációban, hogy legyél közvetlen, de maradj profi. Legyél hű a márkád identitásához, igyekezz a célközönséged nyelvén megszólalni. 1.Használj content … Continued
Elolvasom
Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!
KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!

A tökéletes Instragram profil az instás jelenlét egyik alapfeltétele. Megmutatjuk hogyan csináld, hogy csillagos ötös legyen az insta profilod.
Elolvasom
Facebook posztok kimaxolva
KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Facebook posztok kimaxolva

Hogy eljuss a célközönségedhez mindenképpen rendelkezned kell Facebook profillal, ahová rendszeresen tartalmakat kell feltöltened, ezek a Facebook posztok.
Elolvasom
Google Cégem, Facebook Business, Search Console – Eszközök, amiket  használnod kell
ANALITIKA / SEO

Google Cégem, Facebook Business, Search Console – Eszközök, amiket használnod kell

Ha az online térben jelen akarsz lenni és úgy érzed te már mindent megtettél, akkor előtte olvasd el ezt a posztot is. Ha a végén is így érzed, akkor tényleg jó úton jársz, ha nem, akkor pedig tudni fogod mit kell még megtenned. Korábbi posztjainkban már írtunk a Google Analyticsről, a Facebook Pixelről, említettük a … Continued
Elolvasom
Webshop indítása – Lépésről lépésre
AKTUÁLIS TRENDEK

Webshop indítása – Lépésről lépésre

Régóta kacérkodsz már egy saját webshop gondolatával? Ne hezitálj tovább! Ez a te pillanatod! Mutatjuk, hogyan néz ki egy webshop indítása lépésről lépésre.
Elolvasom
Légy jelen online!
AKTUÁLIS TRENDEK

Légy jelen online!

A vírushelyzet remélhetőleg hamarosan a végéhez közeledik, az élet már biztosan nem lesz ugyanolyan, mint előtte volt, ezért is fontos az online jelenlét!
Elolvasom
Hirdetési útmutató – Aknázd ki a lehetőségeidet
KAMPÁNYOKPPC

Hirdetési útmutató – Aknázd ki a lehetőségeidet

Ha nem hirdetsz, olyan, mintha vállalkozásod nem is létezne az online térben. Szerencsére számos lehetőség közül választhatsz, amelyek segítenek eljutni a vásárlóidhoz. Display, Search, Shopping…mutatjuk melyiket mikor használd! Mi az a Display? A display egy bármilyen weboldalon például hírportálon, vagy blogon elhelyezett képes, animált hirdetés. Mikor jó a Display? Ez a hirdetési forma az egyik … Continued
Elolvasom
Kövesd Facebook hirdetéseid útját – A Facebook Pixel
ANALITIKA / SEOKAMPÁNYOK

Kövesd Facebook hirdetéseid útját – A Facebook Pixel

A Facebook hirdetéskezelője jól használható felület, azonban az alap mérései csak a Facebook oldalra korlátozódnak. Ezt bővíti a Facebook Pixel. Ismerd meg!
Elolvasom
Legyél a kulcsszavak mestere – A kulcsszókutatás
ANALITIKA / SEO

Legyél a kulcsszavak mestere – A kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO (Search Engine Optimization) egyik legfontosabb része, olyan, mint a háznak az alapja. A tevékenység lényege, hogy a keresőt használó emberek fejével gondolkodva megpróbáljuk a lehető legtöbb releváns kulcsszóösszetételt összegyűjteni, amik a lehető legtöbb látogatót vonzzák az oldalunkra. A cél nem csak az, hogy sok látogató legyen az oldalunkon, … Continued
Elolvasom
Online marketing mutatószámok – beszélj egy nyelvet PPC-seddel
ANALITIKA / SEO

Online marketing mutatószámok – beszélj egy nyelvet PPC-seddel

Az online marketingben rengeteg mutatószámot használunk annak érdekében, hogy értékelni tudjuk az eredményeinket, mérni tudjuk sikerességünket, figyelemmel kísérhessük a változásokat, és megértsük, hogy mi miért történik. Ez a cikk segít téged, vállalatvezetőt, abban, hogy egy nyelvet beszélj a PPC-s kollégával, aki a hirdetési kampányaidat kezeli. Forgalom generálás Az egyedi látogatók száma azoknak a felhasználóknak az … Continued
Elolvasom
Lépjünk egy szintet! – Google Analytics haladó beállítások
ANALITIKA / SEO

Lépjünk egy szintet! – Google Analytics haladó beállítások

Megmutatjuk a Google Analytics haladó beállítások mikéntjét, hogy hogyan tudsz célokat, konverziós arányt, vagy kampány forrásokat mérni.
Elolvasom
SEO vs. PPC – Segítünk képbe kerülni
ANALITIKA / SEOKAMPÁNYOK

SEO vs. PPC – Segítünk képbe kerülni

Posztunkkal segítünk képbe kerülni a SEO és PPC mozaik szavak jelentésével és azzal hogy mikor melyik módszert érdemes használni.
Elolvasom
Listaépítés – az örök klasszikus
AKTUÁLIS TRENDEKKAMPÁNYOK

Listaépítés – az örök klasszikus

A listaépítés még ma is megkerülhetetlen része a marketingnek. A listák hasznosítása viszont több annál, mint hogy küldjünk nekik egy emailt.
Elolvasom