
Konverzió optimalizálás (CRO) – Profitmaximalizálás hatékony weboldallal
Konverzió optimalizálás (CRO) - Mi az a konverzió, a konverziós arány és minden amit tudnod kell a felhasználói élmény javítása és a profit maximalizálása érdekében
Elolvasom

Tudjuk milyen posztokat fogsz készíteni 2023-ban!
A képes posztok ideje lassan már lejár! A TikTok térhódításával egyre jobban előtérbe kerültek a videós tartalmak, amelyekre kiderült: van igény! Manapság szinte bárkiből lehet tartalomgyártó, ha vannak jó ötletei, kellően elszánt, megragadja a pillanatban rejlő lehetőségeket és van egy jó mobil a kezében! Innentől ez egyszerűbb, mint gondolnánk. 3 féle content típust tudunk megkülönböztetni: … Continued
Elolvasom

Milyen egy jó marketing ügynökség?
Manapság nem kérdés, hogy mennyire fontos az online jelenlét egy vállalkozás számára, azonban ennek megvalósítása nem olyan egyszerű, mint ahogyan elsőre gondolnánk. Ez egy átfogó folyamat a tervezéstől, a folyamatos ötletesen, kivitelezésen, elemzéseken át. Az online marketing több szakterületet foglal magába, amiben egy marketing ügynökség a segítségedre lesz: költséghatékonyság, mérhetőség, optimalizálás. Mivel foglalkozik egy marketing … Continued
Elolvasom

A Facebook hirdetés titkos része, amivel kevesen foglalkoznak
A Facebook hirdetés az egyik legjobb és leghatékonyabb ügyfél és vevőszerző megoldás egy vállalkozás számára, azonban van egy olyan hozzá szorosan kapcsolódó összetevője, amivel nagyon kevesen foglalkoznak, ennek a lehetőségnek a kihasználásával pedig még hatékonyabbá teheted hirdetéseidet. Kevesen veszik figyelembe viszont ahhoz, hogy megfelelő bizalmat építs ki a felhasználókkal nem csak az kell, hogy a … Continued
Elolvasom


Black Friday tippek webshop tulajdonosoknak – update 2022
A Black Friday már nem csak egy egynapos akció, hanem egy globális őrület, ami az ünnepi vásárló szezon kezdetét jelzi! Lássuk, hogyan profitálhatsz belőle!
Elolvasom

Instagram sztori – Kerülj közelebb a vásárlóidhoz!
Az Instagram nagyon betalált a sztori funkcióval évekkel ezelőtt. A statisztikák azt mutatják, hogy az Instagram felhasználók nagyobb része, sokkal szívesebben nézi ezeket, a csak 24 órán keresztül látható tartalmakat, amelyek lehetnek képek vagy videók. Sikerének kulcsa talán pont ebben rejlik, ha valaki nem követi nap mint nap az oldalt, könnyen lemaradhat egy-egy sztoriról, hiszen … Continued
Elolvasom

Google Ads változás – Megérkezett a frissített kifejezésegyezés
Életbe lépett a Google Ads kulcsszavakat érintő változtatása, február 18-tól hirdetéseink beállításakor már csak három kulcsszóegyezés típus közül választhatunk. Ha most hallasz erről először, ne aggódj, nem vagy még elkésve, ugyanis a Google júliusra tervezi a teljes átállást. Nézzük, mi volt eddig Korábban négy típusú kulcsszó egyezés állt rendelkezésünkre a Google Ads rendszerében: pontos egyezés: … Continued
Elolvasom

Képméret puska közösségi médiához
A folyamatosan és egyre gyorsabban változó online világunkban nehéz lépést tartani mindennel, még az olyan egyszerűnek tűnő dolgokkal is, mint a képméret.Azonban az ilyen apró részleteken is múlhat üzlet, hiszen vállalkozásaink megítélése szempontjából igen fontos, hogy egységes, igényes képet mutassunk ügyfeleink vagy vásárlóink felé a közösségi média felületeinken. Következzen egy átfogó, mindent kimerítő összesítés a … Continued
Elolvasom

iOS 14 és a Facebook hirdetések
Az iOS 14 és a Facebook hirdetések nem lesznek örök barátok. Az Apple változtatott az adatgyűjtési engedélyeken, ezek pedig hatással lesznek a hirdetésekre.
Elolvasom




PPC A/B tesztelés – Hogyan csináld?
Mit nevezünk A/B tesztelésnek? Az A/B tesztelés célja, hogy megtaláljuk két lehetséges verzió közül, hogy melyik az, amelyik jobb eredményeket hoz. Összehasonlíthatunk hirdetéseket, weboldalakat, vagy bármilyen más marketing eszközöket is. A folyamat lényege, hogy a két verziót szimultán futtatjuk, így láthatjuk, hogy melyik verzió arat nagyobb sikert. Minden sikeres PPC kampány mögött az áll, hogy … Continued
Elolvasom

Social commerce, add el terméked a közösségi médiában
Cikkünkből megtudhatod, hogy mi a social commerce és ez hogyan segít neked abban, hogy a közösségi médián keresztül értékesítsd termékeidet.
Elolvasom

Versenytárselemzés – Hogyan csináld?
Egy vállalkozás beindítása nehéz feladat, nagyfokú figyelmet és körültekintést igényel és elkerülhetetlen lépés a versenytárselemzés, a konkurencia elemzése.
Elolvasom

Dobd fel az Instagram profilod!
Tegnapi blogposztunkban abban segítettünk, hogy hogyan hozz létre profi Insta profilt, most pedig ahhoz adunk néhány tippet, hogy hogyan használd az Instagram által nyújtott funkciókat kreatív tartalomgyártásra. Tippek a kreatív tartalomgyártáshoz Az egyik legfontosabb az Instagram kommunikációban, hogy legyél közvetlen, de maradj profi. Legyél hű a márkád identitásához, igyekezz a célközönséged nyelvén megszólalni. 1.Használj content … Continued
Elolvasom

Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!
A tökéletes Instragram profil az instás jelenlét egyik alapfeltétele. Megmutatjuk hogyan csináld, hogy csillagos ötös legyen az insta profilod.
Elolvasom

Facebook posztok kimaxolva
Hogy eljuss a célközönségedhez mindenképpen rendelkezned kell Facebook profillal, ahová rendszeresen tartalmakat kell feltöltened, ezek a Facebook posztok.
Elolvasom

Google Cégem, Facebook Business, Search Console – Eszközök, amiket használnod kell
Ha az online térben jelen akarsz lenni és úgy érzed te már mindent megtettél, akkor előtte olvasd el ezt a posztot is. Ha a végén is így érzed, akkor tényleg jó úton jársz, ha nem, akkor pedig tudni fogod mit kell még megtenned. Korábbi posztjainkban már írtunk a Google Analyticsről, a Facebook Pixelről, említettük a … Continued
Elolvasom

Webshop indítása – Lépésről lépésre
Régóta kacérkodsz már egy saját webshop gondolatával? Ne hezitálj tovább! Ez a te pillanatod! Mutatjuk, hogyan néz ki egy webshop indítása lépésről lépésre.
Elolvasom

Légy jelen online!
A vírushelyzet remélhetőleg hamarosan a végéhez közeledik, az élet már biztosan nem lesz ugyanolyan, mint előtte volt, ezért is fontos az online jelenlét!
Elolvasom

Hirdetési útmutató – Aknázd ki a lehetőségeidet
Ha nem hirdetsz, olyan, mintha vállalkozásod nem is létezne az online térben. Szerencsére számos lehetőség közül választhatsz, amelyek segítenek eljutni a vásárlóidhoz. Display, Search, Shopping…mutatjuk melyiket mikor használd! Mi az a Display? A display egy bármilyen weboldalon például hírportálon, vagy blogon elhelyezett képes, animált hirdetés. Mikor jó a Display? Ez a hirdetési forma az egyik … Continued
Elolvasom

Kövesd Facebook hirdetéseid útját – A Facebook Pixel
A Facebook hirdetéskezelője jól használható felület, azonban az alap mérései csak a Facebook oldalra korlátozódnak. Ezt bővíti a Facebook Pixel. Ismerd meg!
Elolvasom