Ezt kapod tőlünk konverzió optimalizálás címszó alatt
Hőtérképes elemzést végzünk
A/B teszteket tervezünk és hajtunk végre
Csökkentjük a lemorzsolódást
A Prioris a te ügynökséged, ha
Túl vagy terhelve:
Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!
Kétségeid vannak:
Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.
Csalódott és frusztrált vagy:
Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.
Hogyan dolgozunk?
Gyakori kérdések
Mi az a konverzió?
Konverzió bármi lehet, ami fontos a vállalkozásunknak és mérhető eseményként elcsíphető a weboldalunkon. Tehát például megjelölhetjük konverzióként azt az eseményt amikor valaki: feliratkozik a hírlevelünkre; letölt egy ingyenes tartalmat; telefonhívást kezdeményez; megnéz egy videót vagy akár csak rákattint egy gombra esetleg legörget egy bizonyos pontig. Webshopok esetében például a legalapvetőbb és legfontosabb konverziós esemény természetesen a vásárlás.
Hogyan mérhető a konverzió?
Konverziós célokat különböző analitikai eszközökkel - mint például Google Analytics - lehet követni és mérni. Minden a vállalkozás szempontjából hasznos cselekedet lehet konverzió: tranzakciók, regisztrációk, letöltések stb.
Mikor jó a konverziós arány?
A jó konverziós ráta sok tényezőnek a függvéne. Természetesen attól is függ, hogy csak makrokonverziókat számolunk, vagy figyelembe vesszük a mikrokonverziók teljesülését is. Ökölszabályként azonban az mondható el, hogy - globális számok alapján - az átlagos konverziós arány körülbelül 1-3% között van. Természetesen mindig vannak kivételek és olyan weboldalak is akadnak – főként a nagy értékű termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítő vállalkozások esetében – ahol az 1% alatti konverziós arány is jónak mondható.
Mitől függ a konverziós arány?
Röviden: a felhasználói élménytől: azaz mindattól amit a weboldal nyújt (vagy éppen nem nyújt) az érdeklődőnek. Hosszabban: A weboldal betöltődési sebességétől, a szövegek tagolásától és olvashatóságától, a gombok elhelyezésétől és kinézetétől, az opciók sorrendjétől és megannyi egyéb dologtól.
Mi az a konverzió optimalizálás?
Konverzió optimalizálás során az a célunk, hogy a weboldal látogatóit minél hatékonyabban irányítsuk és elérjük, hogy végrehajtsák a kívánt cselekedetet: például vásárlást, vagy feliratkozást. Ez általában az oldal tartalmi elemeinek finomhangolásával és azok elrendezésének módosításával érhető el.
Miért kell nekem konverziót optimalizálni?
Konverzió optimalizálással novelheted a weboldalad hatékonyságát és könnyebben / gyorsabban valósíthatod meg a kitűzött célokat. Hiszen gyakorlatilag azokból a biztos érdeklődőkből 'csinálsz' vásárlót, akik már a weboldaladon vannak. Ez olcsóbb is és hatékonyabb is mintha hirdetésekkel, vagy e-mail kampányokkal szeretnél új érdeklődőket szerezni.
Hogyan kezdjek bele a konverzió optimalizálásba?
A konverzió optimalizálás nagyon izgalmas, de nehéz feladat. Megijedni azonban nem kell, el lehet kezdeni kicsiben is: Változtasd meg egy gomb színét ha nem kattintják elegen, esetleg cseréld meg a szállítási vagy fizetési módokat ha úgy érzed nagy a lemorzsolódás a kosárfolyamatod során. Keress meg minket bátran - Segítünk!
Mi az A/B tesztelés és hogyan segít a konverzió optimalizálásban?
Az A/B tesztelés során két vagy több változatot hozunk létre ugyanazon az oldalon, majd a látogatók véletlenszerűen egyik vagy másik verziót látják. Ez segít meghatározni, melyik változat teljesíti jobban a kívánt célokat.
Milyen gyakori hibák lehetnek a weboldalon ami konverzió optimalizálást igényel?
Gyakori hibák közé tartozhat a túlzott mennyiségű információ, zavaró elemek vagy bonyolult navigáció, amelyek megnehezítik a látogatók számára a kívánt cselekedet elvégzését. Emellett rosszul optimalizált mobilos verzió, lassú oldalbetöltés és nem megfelelő hitelesség is negatívan befolyásolhatja a konverziókat.
Milyen időtartamra van szükség a konverzió optimalizálás eredményeinek láthatóvá válásához?
Az eredmények láthatósága változó lehet, attól függően, hogy milyen változásokat vezettünk be és milyen a weboldal forgalma. Általában legalább néhány hétig vagy hónapig tarthat, mire megbízható eredményeket kapunk.