Konverzió optimalizálás (CRO) - Több hatékony weboldalt az internetre!

Konverzió optimalizálás (CRO) - Több hatékony weboldalt az internetre!

Úgy érzed több van a weboldaladban? Elakadnak vagy lemorzsolódnak az érdeklőid mielőtt teljesítenének egy konverziót? Mi segítünk! Megvizsgáljuk a weboldaladat, felmérjük a lehetőségeket, aztán leteszteljük és megvalósítjuk őket - Kérj ajánlatot, 48 órán belül válaszolunk!

Érdekel

Ezt kapod tőlünk konverzió optimalizálás címszó alatt

Hőtérképes elemzést végzünk

Hőtérképes elemzést végzünk

Hőtérképeket, illetve teljes felvételeket készítünk a látogatók munkameneteiről. Elemezzük a viselkedésüket, feltárjuk a weboldalad rejtett potenciáljait. Ezután elméleteket állítunk fel és elkezdjük a tesztelést...
A/B teszteket tervezünk és hajtunk végre

A/B teszteket tervezünk és hajtunk végre

A Google Optimize segítségével fejlesztői beavatkozás nélkül kisebb változtatásokat eszközölünk a weboldaladon. Ezután leteszteljük, tehát beigazoljuk vagy megcáfoljuk a feltételezéseinket még mielőtt megváltoztatnák az oldalt
Csökkentjük a lemorzsolódást

Csökkentjük a lemorzsolódást

Intelligens felugró ablakokkal, felmérésekkel és különböző személyre szabott üzenetekkel növeljük a látogatóid elköteleződését. Ezáltal elérjük náluk, hogy hamarabb és könnyebben konvertáljanak
Ajánlatot kérek
  • Zátonyi Irén
  • Zátonyi Irén
  • irodavezető
Második éve dolgozunk együtt a Prioris marketing ügynökséggel teljes megelégedettség mellett. Az elmúlt két év pozitív tapasztalatai és a látványos szakmai eredmények miatt folyamatosan bővítjük az igénybe vett marketing szolgáltatások körét. A közös munkát saját kapcsolattartó segíti.
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • Ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!

A Prioris a te ügynökséged, ha

Túl vagy terhelve:

Túl vagy terhelve:

Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!

Kétségeid vannak:

Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.

Kétségeid vannak:
Csalódott és frusztrált vagy:

Csalódott és frusztrált vagy:

Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.

Hogyan dolgozunk?

Hogyan dolgozunk?
Dolgozzunk együtt!
Dolgozzunk együtt!

Gyakori kérdések

Mi az a konverzió?

Konverzió bármi lehet, ami fontos a vállalkozásunknak és mérhető eseményként elcsíphető a weboldalunkon. Tehát például megjelölhetjük konverzióként azt az eseményt amikor valaki: feliratkozik a hírlevelünkre; letölt egy ingyenes tartalmat; telefonhívást kezdeményez; megnéz egy videót vagy akár csak rákattint egy gombra esetleg legörget egy bizonyos pontig. Webshopok esetében például a legalapvetőbb és legfontosabb konverziós esemény természetesen a vásárlás.

Hogyan mérhető a konverzió?

Konverziós célokat különböző analitikai eszközökkel - mint például Google Analytics - lehet követni és mérni. Minden a vállalkozás szempontjából hasznos cselekedet lehet konverzió: tranzakciók, regisztrációk, letöltések stb.

Mikor jó a konverziós arány?

A jó konverziós ráta sok tényezőnek a függvéne. Természetesen attól is függ, hogy csak makrokonverziókat számolunk, vagy figyelembe vesszük a mikrokonverziók teljesülését is. Ökölszabályként azonban az mondható el, hogy - globális számok alapján - az átlagos konverziós arány körülbelül 1-3% között van. Természetesen mindig vannak kivételek és olyan weboldalak is akadnak – főként a nagy értékű termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítő vállalkozások esetében – ahol az 1% alatti konverziós arány is jónak mondható.

Mitől függ a konverziós arány?

Röviden: a felhasználói élménytől: azaz mindattól amit a weboldal nyújt (vagy éppen nem nyújt) az érdeklődőnek. Hosszabban: A weboldal betöltődési sebességétől, a szövegek tagolásától és olvashatóságától, a gombok elhelyezésétől és kinézetétől, az opciók sorrendjétől és megannyi egyéb dologtól.

Mi az a konverzió optimalizálás?

Konverzió optimalizálás során az a célunk, hogy a weboldal látogatóit minél hatékonyabban irányítsuk és elérjük, hogy végrehajtsák a kívánt cselekedetet: például vásárlást, vagy feliratkozást. Ez általában az oldal tartalmi elemeinek finomhangolásával és azok elrendezésének módosításával érhető el.

Miért kell nekem konverziót optimalizálni?

Konverzió optimalizálással novelheted a weboldalad hatékonyságát és könnyebben / gyorsabban valósíthatod meg a kitűzött célokat. Hiszen gyakorlatilag azokból a biztos érdeklődőkből 'csinálsz' vásárlót, akik már a weboldaladon vannak. Ez olcsóbb is és hatékonyabb is mintha hirdetésekkel, vagy e-mail kampányokkal szeretnél új érdeklődőket szerezni.

Hogyan kezdjek bele a konverzió optimalizálásba?

A konverzió optimalizálás nagyon izgalmas, de nehéz feladat. Megijedni azonban nem kell, el lehet kezdeni kicsiben is: Változtasd meg egy gomb színét ha nem kattintják elegen, esetleg cseréld meg a szállítási vagy fizetési módokat ha úgy érzed nagy a lemorzsolódás a kosárfolyamatod során. Keress meg minket bátran - Segítünk!

Mi az A/B tesztelés és hogyan segít a konverzió optimalizálásban?

Az A/B tesztelés során két vagy több változatot hozunk létre ugyanazon az oldalon, majd a látogatók véletlenszerűen egyik vagy másik verziót látják. Ez segít meghatározni, melyik változat teljesíti jobban a kívánt célokat.

Milyen gyakori hibák lehetnek a weboldalon ami konverzió optimalizálást igényel?

Gyakori hibák közé tartozhat a túlzott mennyiségű információ, zavaró elemek vagy bonyolult navigáció, amelyek megnehezítik a látogatók számára a kívánt cselekedet elvégzését. Emellett rosszul optimalizált mobilos verzió, lassú oldalbetöltés és nem megfelelő hitelesség is negatívan befolyásolhatja a konverziókat.

Milyen időtartamra van szükség a konverzió optimalizálás eredményeinek láthatóvá válásához?

Az eredmények láthatósága változó lehet, attól függően, hogy milyen változásokat vezettünk be és milyen a weboldal forgalma. Általában legalább néhány hétig vagy hónapig tarthat, mire megbízható eredményeket kapunk.

Neked mire van szükséged?

Neked mire van szükséged?

Szervezd ki vállalkozásod online marketingjét és növeld a bevételed