![ALH Consulting](https://prioris.hu/app/uploads/2024/02/ALH-1.png)
![Grantis](https://prioris.hu/app/uploads/2024/02/Grantis-1.png)
![Eurorisk](https://prioris.hu/app/uploads/2024/02/Eurorisk-1.png)
![PC aréna](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/PC-aréna.png)
![Expertus Travel](https://prioris.hu/app/uploads/2024/02/Expertus-travel-1.png)
![](https://prioris.hu/app/uploads/2022/10/sortimo-logo.png)
![Concert Europe](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/Concert_.png)
![Wallbox](https://prioris.hu/app/uploads/2024/02/Wallbox.hu-1.png)
![Coffee 66](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/Coffee66.png)
![BrainBridge](https://prioris.hu/app/uploads/2024/05/brainbridge-logo.png)
![Vászonkép](https://prioris.hu/app/uploads/2024/05/vaszonkep-logo.png)
Ezt kapod tőlünk az email marketing címszó alatt:
![Értékes feliratkozókat gyűjtünk!](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/P-_Feliratkozók.png)
Értékes feliratkozókat gyűjtünk!
![Folyamatos hírlevelezés](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/P-_Folyamatos.png)
Folyamatos hírlevelezés
![Automatizmusok](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/P-_Automatizmus.png)
Automatizmusok
A Prioris a te ügynökséged, ha
![Túl vagy terhelve:](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/PPC-03.png)
Túl vagy terhelve:
Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!
Kétségeid vannak:
Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.
![Kétségeid vannak:](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/PPC-01-1.png)
![Csalódott és frusztrált vagy:](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/PPC-04.png)
Csalódott és frusztrált vagy:
Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.
![](https://prioris.hu/app/uploads/2023/08/igydolgozunk_asztali.png)
![Dolgozzunk együtt!](https://prioris.hu/app/themes/prioris/resources/assets/images/landing/ppc_icon.png)
Gyakori kérdések
Miért fontos az email marketing?
Az email marketing lehetővé teszi a személyre szabott kommunikációt a jelenlegi és a potenciális ügyfelekkel is. Ezzel építhetsz hosszú távú kapcsolatokat, növelheted a konverziós arányokat és a bevételeidet, valamint erősítheted a márkahűséget. Hosszútávon az egyik legkifizetődőbb marketing eszköz.
Hogyan építhetek hatékony email listát?
Hatékony email listát építhetünk értékes tartalmakkal, ajánlatokkal. Mindig arra törekszünk, hogy vonzó tartalmakat, például letölthető e-bookot vagy oktatóanyagokat, készítsünk a leadgyűjtő kampányokhoz, amelyekért cserébe az email címeket kérünk. Webshop esetén értékes kuponokat használunk, hogy a vásárlást előkészítsük.
Mik azok az automatizált email sorozatok, és miért fontosak?
Az automatizált email sorozatok előre beállított üzeneteket küldenek a felhasználóknak, megfelelő időzítés alapján. Ezek lehetnek üdvözlő üzenetek, köszönő üzenetek vagy termékajánlók. Ezek a sorozatok automatikusan fenntartják a kapcsolatot a feliratkozókkal növelve a bizalmat és elősegítve a vásárlást.
Milyen gyakran érdemes hírleveleket küldeni?
Az optimális küldési gyakoriság attól függ, milyen tartalmat és mennyire értékeset tudsz nyújtani. Heti 1-2 hírlevéllel általában megőrizheted az érdeklődést anélkül, hogy túlterhelnéd a feliratkozókat. Fontos, hogy az emailek ne legyenek tolakodóak, és figyelj a visszajelzésekre. Érdemes tesztelni és követni az eredményeket. Ahogy a PPC kampányoknál, úgy itt is folyamatosan monitorozzuk az elért eredményeket.
Hogyan mérjük az email marketing hatékonyságát?
A hatékonyság méréséhez folyamosan monitorozzuk a megnyitási arányokat, kattintási arányokat és konverziókat. Analitikai eszközöket is használunk, mint például Google Analytics, vagy email marketing platformok beépített elemzéseit. Folyamatosan végzünk A/B teszteket, hogy optimalizálni tudjuk ügyfeleink kampányait és a legjobb eredményt tudjuk elérni.