Építsd a közönségedet és növeld a bevételeidet az email marketing erejével.

Építsd a közönségedet és növeld a bevételeidet az email marketing erejével.

Úgy érzed, hogy az email marketinged nincs teljesen kihasználva, és szeretnél erős és értékes kapcsolatot építeni az ügyfelekkel, miközben növeled bevételidet? Itt az ideje megismerni az email marketing erejét. Segítünk kialakítani számodra a megfelelő email marketing stratégiát, kezdve a hatékony listaépítéstől, egészen a folyamatos hírlevél küldésig és precíz automatizmusok létrehozásáig. - Kérj ajánlatot, 48 órán belül válaszolunk!

Érdekel

Ezt kapod tőlünk az email marketing címszó alatt:

Értékes feliratkozókat gyűjtünk!

Értékes feliratkozókat gyűjtünk!

Intelligens felugró ablakokkal és különböző személyre szabott üzenetekkel adunk értékes tartalmakat a felhasználóknak az email címükért cserébe. Ezáltal elérjük náluk, hogy hamarabb és könnyebben konvertáljanak.
Folyamatos hírlevelezés

Folyamatos hírlevelezés

A folyamatos hírlevelezéssel rendszeresen kapcsolatban tartunk ügyfeleiddel. Értékes tartalmakat, ajánlatokat és friss információkat küldünk, ami nem csak a bevétel növekedésben segít, hanem a kapcsolatépítésben is.
Automatizmusok

Automatizmusok

Az automatizmusok segítségével a felhasználók a viselkedésük alapján kapják meg a további email-eket, ami sokkal személyesebbé teszi az ajánlatunkat és a legjobb, legszemélyreszabottabb ajánlatokat fogják kapni.
Ajánlatot kérek
  • Zátonyi Irén
  • Zátonyi Irén
  • irodavezető
Második éve dolgozunk együtt a Prioris marketing ügynökséggel teljes megelégedettség mellett. Az elmúlt két év pozitív tapasztalatai és a látványos szakmai eredmények miatt folyamatosan bővítjük az igénybe vett marketing szolgáltatások körét. A közös munkát saját kapcsolattartó segíti.
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • Ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!

A Prioris a te ügynökséged, ha

Túl vagy terhelve:

Túl vagy terhelve:

Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!

Kétségeid vannak:

Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.

Kétségeid vannak:
Csalódott és frusztrált vagy:

Csalódott és frusztrált vagy:

Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.

Dolgozzunk együtt!
Dolgozzunk együtt!

Gyakori kérdések

Miért fontos az email marketing?

Az email marketing lehetővé teszi a személyre szabott kommunikációt a jelenlegi és a potenciális ügyfelekkel is. Ezzel építhetsz hosszú távú kapcsolatokat, növelheted a konverziós arányokat és a bevételeidet, valamint erősítheted a márkahűséget. Hosszútávon az egyik legkifizetődőbb marketing eszköz.

Hogyan építhetek hatékony email listát?

Hatékony email listát építhetünk értékes tartalmakkal, ajánlatokkal. Mindig arra törekszünk, hogy vonzó tartalmakat, például letölthető e-bookot vagy oktatóanyagokat, készítsünk a leadgyűjtő kampányokhoz, amelyekért cserébe az email címeket kérünk. Webshop esetén értékes kuponokat használunk, hogy a vásárlást előkészítsük.

Mik azok az automatizált email sorozatok, és miért fontosak?

Az automatizált email sorozatok előre beállított üzeneteket küldenek a felhasználóknak, megfelelő időzítés alapján. Ezek lehetnek üdvözlő üzenetek, köszönő üzenetek vagy termékajánlók. Ezek a sorozatok automatikusan fenntartják a kapcsolatot a feliratkozókkal növelve a bizalmat és elősegítve a vásárlást.

Milyen gyakran érdemes hírleveleket küldeni?

Az optimális küldési gyakoriság attól függ, milyen tartalmat és mennyire értékeset tudsz nyújtani. Heti 1-2 hírlevéllel általában megőrizheted az érdeklődést anélkül, hogy túlterhelnéd a feliratkozókat. Fontos, hogy az emailek ne legyenek tolakodóak, és figyelj a visszajelzésekre. Érdemes tesztelni és követni az eredményeket. Ahogy a PPC kampányoknál, úgy itt is folyamatosan monitorozzuk az elért eredményeket.

Hogyan mérjük az email marketing hatékonyságát?

A hatékonyság méréséhez folyamosan monitorozzuk a megnyitási arányokat, kattintási arányokat és konverziókat. Analitikai eszközöket is használunk, mint például Google Analytics, vagy email marketing platformok beépített elemzéseit. Folyamatosan végzünk A/B teszteket, hogy optimalizálni tudjuk ügyfeleink kampányait és a legjobb eredményt tudjuk elérni.

Neked mire van szükséged?

Neked mire van szükséged?

Szervezd ki vállalkozásod online marketingjét, és növeld a bevételed