Ellenőriztesd le a kampányaidat, még az év végi hajrá előtt!

Ellenőriztesd le a kampányaidat, még az év végi hajrá előtt!

Egy átlagos magyar webshop bevételének 45-50%-a az év utolsó negyedévben keletkezik. Nem hagyhatod, hogy egy rossz fiók vagy kampánystruktúra miatt elússzon a Black Friday vagy a karácsonyi forgalom - Idén kapcsolj időben és kérd az auditunkat!

Kérem az auditot féláron

Mit tartalmaz az audit?

Weboldal és kosárfolyamat

Weboldal és kosárfolyamat

Átnézzük a webshopod működését, és UX/UI szempontból is javaslatokat adunk. Megvizsgáljuk a kosárfolyamatod gördülékenységét, a webshop betöltési sebességét és a használt technológiákat. Megmutatjuk, hol veszíted el a vevőidet – és mit tehetsz ellene.
Google Analytics és Google Ads

Google Analytics és Google Ads

Megnézzük a Google Analytics és Ads fiókok alapbeállításait, átvizsgáljuk a kampányokat, a kulcsszavakat, hirdetéseket és azok minőségi mutatóit. Ellenőrizzük, jól működnek-e a konverziómérések, feltárjuk a hibákat és pontos akciótervet adunk a kijavításukra.
Social média jelenlét és hirdetési fiókok

Social média jelenlét és hirdetési fiókok

Kielemezzük a Meta / Tiktok jelenlétedet is: hogy milyen tartalmakat posztolsz és milyen gyakran. Végül átnézzük a hirdetési fiókokat is, különös tekintettel a hirdetéskreatívokra, formátumokra, célközönségekre és természetesen itt is leellenőrizzük a méréseidet is.
Kérem az auditot féláron
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Szűcs Márton OfficeMarket.hu irodaszer
  • Szűcs Márton OfficeMarket.hu irodaszer
  • Ügyvezető igazgató
OfficeMarket.hu irodaszer webáruház üzemeltetőjeként több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezünk a papír-írószer piacon. Büszkék vagyunk arra, hogy vevőközpontú megközelítésünkkel és magas szolgáltatási színvonalunkkal kiemelkedünk a versenytársak közül. Ezt a maximalista szemléletet tükrözik szolgáltatási szerződéseink is, és olyan partnerekkel szeretünk együttműködni, akik saját területükön is a legmagasabb színvonalon teljesítenek. Hosszas keresgélés után találtunk rá a Priorisra, akikkel azóta több mint fél éve dolgozunk együtt. Már a kezdeti beszélgetések során meggyőződhettünk szakértelmükről és elkötelezettségükről. A Google Ads és Facebook Ads kampányok mellett a Prioris csapata kreatív hozzáállással segíti a napi munkánkat is, ami nagyban hozzájárul versenyképességünk megőrzéséhez. Bízunk benne, hogy a Prioris továbbra is sikeresen fogja támogatni az OfficeMarket.hu-t a jövőben is. Szívesen ajánlom a Priorist szinte minden webáruház üzemeltetőnek, akik nem az irodaszer- és papír-írószer piacon tevékenykednek :D.
  • Rydzewski Józsefné
  • Rydzewski Józsefné
  • Nail Island Kft.
Szeretném elmondani, hogy én mennyire elégedett vagyok a munkátokkal. Mint ismeretes, az utóbbi időben több ügynökséggel, vagy épp szabadúszóval volt együttműködésünk. Voltak köztük nagyon ismert, felkapott ügynökségek vagy épp kezdő csapat is. Hol a szakmai tudás, hol a kommunikáció, hol pedig a szolgáltatás teljeskörűsége, ami hiányzott. Mígnem rátok találtunk. 😊

Eredmények, amelyekre büszkék vagyunk

Fordulat 1 hónap alatt? Pontosan ezt hozta a rendbetett mérés

modulshop.hu
Fordulat 1 hónap alatt? Pontosan ezt hozta a rendbetett mérés

Kihívás:
Ügyfelünk korábban is hirdetett, de sajnos nem tudták pontosan mérni a kampányaik eredményességét – a konverziós adatok hiányosak voltak, értéket egyáltalán nem adott át a rendszer a Google Adsnek.

Fordulat és eredmények:
2024 szeptemberében leauditáltuk a fiókot, feltártuk a hibát és az ügyfél kérésére rendbe is tettük a méréseket. Innentől kezdve láthatóvá vált, mi mennyit ér, és mi az, amin érdemes változtatni. Attól a hónaptól kezdve látványosan nőtt a konverziós érték, így az ügyfél is elkezdte magabiztosan emelni a költségkeretét. Azóta már együtt is dolgozunk, a fiók pedig stabil növekedési pályán van: pontos mérések, tiszta konverziós adatok, és ennek köszönhetően: egyre jobb megtérülés.

Tanulság
Sokszor nem az a baj, hogy “nem működik a kampány”, hanem az, hogy nem mérjük jól, és így nem lehet jól optimalizálni. Ha a mérések a helyükre kerülnek, az eredmények is elindulnak felfelé.

Audit után rekordhónap – mindössze 300.000 forintból

zsirbontasbudapest.hu
Audit után rekordhónap – mindössze 300.000 forintból

Kihívás:
Ügyfelünk saját maga kezelte Facebook-hirdetéseit, a havi büdzsét két különböző szolgáltatás között osztotta meg – átgondolt stratégia és pontos mérés nélkül. Kampányai nem hozták az eredményeket, a helyzetet pedig tovább nehezítette a szolgáltatás iránti szezonálisan ingadozó keresletet.

Fordulat és eredmények:
Az együttműködést itt is egy átfogó auditálás előzte meg, ahol feltártuk a problémákat: szétaprózódó büdzsé, pontatlan célzás, nem mérhető eredmények. Ezután újraterveztük a hirdetési stratégiát és átlátható kampányrendszert építettünk ki, aminek hatására a korábban leggyengébb január–februári időszak forgalma megközelítette a vállalkozás előző évének legerősebb hónapját. A Facebook hirdetésekből származó ajánlatkérések száma 66-ról 100 felé nőtt, az ügyfél pedig egy új telephely megnyitását is elkezdte előkészíteni.

Tanulság:
Sokszor már egy alapos audit és új kampánylogika elég ahhoz, hogy egy stagnáló fiókból forgalomnövekedés és üzleti döntés szülessen – extra költés nélkül.

Hirtelen emelkedés? Nem, csak pontos mérések!

Hirtelen emelkedés? Nem, csak pontos mérések!

Kihívás:
Hasonlóan járt ez az ügyfelünk is, akinél hónapokon keresztül konverziós eredmények nélkül futottak kampányok, így nem lehetett látni, hogy mi működik. Nehéz volt optimalizálni, és az ügyfél is bizonytalan volt abban, érdemes-e egyáltalán hirdetni.

Fordulópont és eredmények:
2025 májusában auditot végeztünk, Ezután beállítottuk neki a hiányzó e-kereskedelmi méréseket, finomítottunk a célzáson, majd újraterveztük a kampányokat. A május eleji audit óta a kampányok teljesítménye látványosan megugrott, a pontos méréseknek hála most már az ügyfél is magabiztos és nem csak érzi, hanem látja is a kampányok Google Ads hasznát.

Tanulság:
A zöld vonal (konverziós érték) egyértelműen megmutatja: nem az eredmények hiányoztak, hanem a megfelelő mérés – miután ezt rendbe tettük, végre a kampányok is azt hozták, amit valójában már addig is tudtak volna.

Mikor érdemes neked is auditot kérned?

Ha azt érzed, hogy valami nem működik

Ha azt érzed, hogy valami nem működik

Egyre drágábbak a kattintások, a bevételeid viszont nem nőnek? Elindítottál kampányokat, de valahogy nem pörögnek úgy, ahogy kellene?
Sokszor ezek mögött nem egyetlen hiba áll, hanem apró problémák egész láncolata – rossz célzás, elavult kreatív, nem mért konverziók vagy gyenge kosárfolyamat.

Az audit célja, hogy ezeket kiderítsük – és konkrét javaslatokat adjunk a javításukra.

Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz

Korábban jobban ment a bolt, most viszont csak tartod magad, vagy akár csökken is a forgalom?


Lehet, hogy a versenytársaid már modernebb megoldásokat használnak, jobban céloznak, gyorsabban reagálnak – és egyszerűen elszívják előled a vásárlókat.

Egy audit segít átlátni, hol maradtál le, és hogyan tudsz új lendületet venni még az év végi roham előtt.

Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz
Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent

Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent

Gyakran dolgozunk olyan webshopokkal, ahol az ügyfél csak annyit mond: „fogalmam sincs, jól van-e ez így.”
Ez teljesen normális. A hirdetési fiókok, kampánystruktúrák, mérőkódok és kreatívok rengetegében könnyű elveszni.

Az audit pont ebben segít: átlátható képet kapsz arról, mi megy jól, mi nem – és mit tehetsz, hogy javuljon a teljesítményed.

Akkor is hasznos, ha saját magad kezeled a hirdetéseket, és akkor is, ha van már partnered.

Gyakori kérdések

Mi is az az audit pontosan?

Az audit egy részletes, külső szakértői elemzés, amelyben átnézzük a webshopod hirdetési fiókjait, kampányait, weboldalát, mérési beállításait és social média jelenlétét. Pontos visszajelzést kapsz arról, hogy hol vesztesz pénzt vagy lehetőségeket – és mit lehetne jobban csinálni.

Mit tartalmaz az audit?

Az audit tartalmaz egy weboldal és vásárlási folyamat UX/technikai elemzést, Google Ads és Analytics elemzést, Meta és TikTok elemzést, valamint social media aktivitásra vonatkozó értékelést.

Mennyi ideig tart az audit elkészítése?

Az elkészítési idő általában 5 munkanap, de ha sok a jelentkező, előfordulhat, hogy néhány nappal többet kell várni. A jelentkezés sorrendjében haladunk.

Hogyan kapom meg az auditot?

Az auditot e-mailben küldjük el egy letölthető PDF formájában. Ha szeretnéd, kérhetsz hozzá egy 30 perces online konzultációt is, ahol közösen végigmegyünk a megállapításokon.

Kapok róla számlát?

Természetesen, minden audit szolgáltatásról hivatalos számlát állítunk ki.

Már van ügynökségem / marketingesem - akkor is van értelme?

Igen! Egy külső audit segíthet rávilágítani olyan részletekre, amik belülről nem feltűnőek. Nem célunk „elhalászni” az ügyfeleket, de ha valami fontos hiba vagy hiányosság van a rendszerben, azt jelezzük – így te is jobban tudod, mire figyeljen a jelenlegi partnered.

Kicsi webshopom van, még csak most kezdtem – nekem is hasznos lehet?

Abszolút. Sőt, talán pont ilyenkor a legnagyobb a tét: egy rosszul felépített hirdetési rendszer már a legelején sok pénzt égethet el. Egy audit segít, hogy ne tapogatózz, hanem tudatosan építkezz.

Én csak egy platformon hirdetek – így olcsóbb lesz az audit?

Nem – az audit díja fix, akkor is, ha jelenleg csak egy csatornán (pl. csak Google vagy csak Facebook) hirdetsz. Viszont így is kapsz tőlünk javaslatokat a másik platformra is: például milyen célközönségekkel, kreatívokkal, kampánytípusokkal érdemes ott elindulni, ha később bővülni szeretnél. Ezért az audit akkor is értékes, ha csak egy lábon állsz – és különösen hasznos, ha építkeznél tovább.

Kötelező utána együtt dolgoznunk?

Nem. Az audit önálló szolgáltatás, semmilyen további kötelezettséged nincs. Ha tetszik, amit látsz, természetesen tudunk segíteni a megvalósításban is – de erről utólag döntesz.

Már csak egy lépésre vagy az audittól!

Már csak egy lépésre vagy az audittól!

Küldd be az űrlapot és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot!