









Mit tartalmaz az audit?

Weboldal és kosárfolyamat

Google Analytics és Google Ads

Social média jelenlét és hirdetési fiókok
Eredmények, amelyekre büszkék vagyunk
Kihívás:
Ügyfelünk korábban is hirdetett, de sajnos nem tudták pontosan mérni a kampányaik eredményességét – a konverziós adatok hiányosak voltak, értéket egyáltalán nem adott át a rendszer a Google Adsnek.
Fordulat és eredmények:
2024 szeptemberében leauditáltuk a fiókot, feltártuk a hibát és az ügyfél kérésére rendbe is tettük a méréseket. Innentől kezdve láthatóvá vált, mi mennyit ér, és mi az, amin érdemes változtatni. Attól a hónaptól kezdve látványosan nőtt a konverziós érték, így az ügyfél is elkezdte magabiztosan emelni a költségkeretét. Azóta már együtt is dolgozunk, a fiók pedig stabil növekedési pályán van: pontos mérések, tiszta konverziós adatok, és ennek köszönhetően: egyre jobb megtérülés.
Tanulság
Sokszor nem az a baj, hogy “nem működik a kampány”, hanem az, hogy nem mérjük jól, és így nem lehet jól optimalizálni. Ha a mérések a helyükre kerülnek, az eredmények is elindulnak felfelé.
Kihívás:
Ügyfelünk saját maga kezelte Facebook-hirdetéseit, a havi büdzsét két különböző szolgáltatás között osztotta meg – átgondolt stratégia és pontos mérés nélkül. Kampányai nem hozták az eredményeket, a helyzetet pedig tovább nehezítette a szolgáltatás iránti szezonálisan ingadozó keresletet.
Fordulat és eredmények:
Az együttműködést itt is egy átfogó auditálás előzte meg, ahol feltártuk a problémákat: szétaprózódó büdzsé, pontatlan célzás, nem mérhető eredmények. Ezután újraterveztük a hirdetési stratégiát és átlátható kampányrendszert építettünk ki, aminek hatására a korábban leggyengébb január–februári időszak forgalma megközelítette a vállalkozás előző évének legerősebb hónapját. A Facebook hirdetésekből származó ajánlatkérések száma 66-ról 100 felé nőtt, az ügyfél pedig egy új telephely megnyitását is elkezdte előkészíteni.
Tanulság:
Sokszor már egy alapos audit és új kampánylogika elég ahhoz, hogy egy stagnáló fiókból forgalomnövekedés és üzleti döntés szülessen – extra költés nélkül.
Kihívás:
Hasonlóan járt ez az ügyfelünk is, akinél hónapokon keresztül konverziós eredmények nélkül futottak kampányok, így nem lehetett látni, hogy mi működik. Nehéz volt optimalizálni, és az ügyfél is bizonytalan volt abban, érdemes-e egyáltalán hirdetni.
Fordulópont és eredmények:
2025 májusában auditot végeztünk, Ezután beállítottuk neki a hiányzó e-kereskedelmi méréseket, finomítottunk a célzáson, majd újraterveztük a kampányokat. A május eleji audit óta a kampányok teljesítménye látványosan megugrott, a pontos méréseknek hála most már az ügyfél is magabiztos és nem csak érzi, hanem látja is a kampányok Google Ads hasznát.
Tanulság:
A zöld vonal (konverziós érték) egyértelműen megmutatja: nem az eredmények hiányoztak, hanem a megfelelő mérés – miután ezt rendbe tettük, végre a kampányok is azt hozták, amit valójában már addig is tudtak volna.
Mikor érdemes neked is auditot kérned?

Ha azt érzed, hogy valami nem működik
Egyre drágábbak a kattintások, a bevételeid viszont nem nőnek? Elindítottál kampányokat, de valahogy nem pörögnek úgy, ahogy kellene?
Sokszor ezek mögött nem egyetlen hiba áll, hanem apró problémák egész láncolata – rossz célzás, elavult kreatív, nem mért konverziók vagy gyenge kosárfolyamat.
Az audit célja, hogy ezeket kiderítsük – és konkrét javaslatokat adjunk a javításukra.
Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz
Korábban jobban ment a bolt, most viszont csak tartod magad, vagy akár csökken is a forgalom?
Lehet, hogy a versenytársaid már modernebb megoldásokat használnak, jobban céloznak, gyorsabban reagálnak – és egyszerűen elszívják előled a vásárlókat.
Egy audit segít átlátni, hol maradtál le, és hogyan tudsz új lendületet venni még az év végi roham előtt.


Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent
Gyakran dolgozunk olyan webshopokkal, ahol az ügyfél csak annyit mond: „fogalmam sincs, jól van-e ez így.”
Ez teljesen normális. A hirdetési fiókok, kampánystruktúrák, mérőkódok és kreatívok rengetegében könnyű elveszni.
Az audit pont ebben segít: átlátható képet kapsz arról, mi megy jól, mi nem – és mit tehetsz, hogy javuljon a teljesítményed.
Akkor is hasznos, ha saját magad kezeled a hirdetéseket, és akkor is, ha van már partnered.
Gyakori kérdések
Mi is az az audit pontosan?
Az audit egy részletes, külső szakértői elemzés, amelyben átnézzük a webshopod hirdetési fiókjait, kampányait, weboldalát, mérési beállításait és social média jelenlétét. Pontos visszajelzést kapsz arról, hogy hol vesztesz pénzt vagy lehetőségeket – és mit lehetne jobban csinálni.
Mit tartalmaz az audit?
Az audit tartalmaz egy weboldal és vásárlási folyamat UX/technikai elemzést, Google Ads és Analytics elemzést, Meta és TikTok elemzést, valamint social media aktivitásra vonatkozó értékelést.
Mennyi ideig tart az audit elkészítése?
Az elkészítési idő általában 5 munkanap, de ha sok a jelentkező, előfordulhat, hogy néhány nappal többet kell várni. A jelentkezés sorrendjében haladunk.
Hogyan kapom meg az auditot?
Az auditot e-mailben küldjük el egy letölthető PDF formájában. Ha szeretnéd, kérhetsz hozzá egy 30 perces online konzultációt is, ahol közösen végigmegyünk a megállapításokon.
Kapok róla számlát?
Természetesen, minden audit szolgáltatásról hivatalos számlát állítunk ki.
Már van ügynökségem / marketingesem - akkor is van értelme?
Igen! Egy külső audit segíthet rávilágítani olyan részletekre, amik belülről nem feltűnőek. Nem célunk „elhalászni” az ügyfeleket, de ha valami fontos hiba vagy hiányosság van a rendszerben, azt jelezzük – így te is jobban tudod, mire figyeljen a jelenlegi partnered.
Kicsi webshopom van, még csak most kezdtem – nekem is hasznos lehet?
Abszolút. Sőt, talán pont ilyenkor a legnagyobb a tét: egy rosszul felépített hirdetési rendszer már a legelején sok pénzt égethet el. Egy audit segít, hogy ne tapogatózz, hanem tudatosan építkezz.
Én csak egy platformon hirdetek – így olcsóbb lesz az audit?
Nem – az audit díja fix, akkor is, ha jelenleg csak egy csatornán (pl. csak Google vagy csak Facebook) hirdetsz. Viszont így is kapsz tőlünk javaslatokat a másik platformra is: például milyen célközönségekkel, kreatívokkal, kampánytípusokkal érdemes ott elindulni, ha később bővülni szeretnél. Ezért az audit akkor is értékes, ha csak egy lábon állsz – és különösen hasznos, ha építkeznél tovább.
Kötelező utána együtt dolgoznunk?
Nem. Az audit önálló szolgáltatás, semmilyen további kötelezettséged nincs. Ha tetszik, amit látsz, természetesen tudunk segíteni a megvalósításban is – de erről utólag döntesz.