Készülj fel velünk az év végi hajrára!
A legtöbb webshop éves bevételének fele az utolsó negyedévben dől el. Foglalj most egy 45 perces ingyenes konzultációt, ahol csak rád figyelünk. Együtt átnézzük a marketinged és segítünk, hogyan hozd ki a legtöbbet a Black Fridayből és a karácsonyi szezonból. Ezzel csak nyerhetsz!
Töltsd ki az űrlapot, és kérj a díjmentes tanácsadást – 24 órán belül keresni fogunk időpont-egyeztetésre!
Miről lesz szó a 45 perces konzultáción?
Weboldal és kosárfolyamat
Átnézzük a webshopod működését, és UX/UI szempontból is javaslatokat adunk. Megvizsgáljuk a kosárfolyamatod gördülékenységét, a webshop betöltési sebességét és a használt technológiákat. Megmutatjuk, hol veszíted el a vevőidet – és mit tehetsz ellene.
Google Analytics és Google Ads
Megnézzük a Google Analytics és Ads fiókok alapbeállításait, átvizsgáljuk a kampányokat, a kulcsszavakat, hirdetéseket és azok minőségi mutatóit. Ellenőrizzük, jól működnek-e a konverziómérések, feltárjuk a hibákat és pontos akciótervet adunk a kijavításukra.
Social média jelenlét és hirdetési fiókok
Kielemezzük a Meta / Tiktok jelenlétedet is: hogy milyen tartalmakat posztolsz és milyen gyakran. Végül átnézzük a hirdetési fiókokat is, különös tekintettel a hirdetéskreatívokra, formátumokra, célközönségekre és természetesen itt is leellenőrizzük a méréseidet is.
Kikkel fogsz beszélgetni?
Sára László
Ha marketingstratégiában bizonytalan vagy, Laci segít tisztán látni – mit érdemes csinálni most, és mit lenne jobb elengedni.
Szalai Rita
Ha már dolgozol valakivel, de mégsem működik az együttműködés, Rita segít átlátni, mi hiányzik a képből – és hogyan lehetne gördülékenyebb a rendszer.
Makkai Péter
Péter az a szakember, aki azonnal kiszúrja, hol veszít pénzt egy kampány – és azt is megmondja, hogyan fordítsd meg.
Koska Gábor
Nemcsak elad, hanem ért – Gábor segít átgondolni, hogyan hozhatsz valódi üzleti eredményt a marketingből, nem csak kattintásokat.
Wágner Dorina
Dorina az apró, de sorsdöntő részletek mestere – tőle megtudod, mitől kattintanak jobban, és miért nem konvertál egy jól kinéző kampány sem.
Pataki Attila
Attila azokkal dolgozik, akik már hirdetnek – de még jobban akarnak teljesíteni. Ha már haladsz, ő segít még többet kihozni belőle.
Eredmények, amelyekre büszkék vagyunk
Kihívás:
Ügyfelünk korábban is hirdetett, de sajnos nem tudták pontosan mérni a kampányaik eredményességét – a konverziós adatok hiányosak voltak, értéket egyáltalán nem adott át a rendszer a Google Adsnek.
Fordulat és eredmények:
Egy ingyenes konzultáció alkalmával 2024 szeptemberében átnéztük a hirdetési fiókot. Feltártuk a hibát és az ügyfél kérésére rendbe is tettük a méréseket. Innentől kezdve láthatóvá vált, mi mennyit ér, és mi az, amin érdemes változtatni. Attól a hónaptól kezdve látványosan nőtt a konverziós érték, így az ügyfél is elkezdte magabiztosan emelni a költségkeretét. Azóta már együtt is dolgozunk, a fiók pedig stabil növekedési pályán van: pontos mérések, tiszta konverziós adatok, és ennek köszönhetően: egyre jobb megtérülés.
Tanulság
Sokszor nem az a baj, hogy “nem működik a kampány”, hanem az, hogy nem mérjük jól, és így nem lehet jól optimalizálni. Ha a mérések a helyükre kerülnek, az eredmények is elindulnak felfelé.
Kihívás:
Ügyfelünk saját maga kezelte Facebook-hirdetéseit, a havi büdzsét két különböző szolgáltatás között osztotta meg – átgondolt stratégia és pontos mérés nélkül. Kampányai nem hozták az eredményeket, a helyzetet pedig tovább nehezítette a szolgáltatás iránti szezonálisan ingadozó keresletet.
Fordulat és eredmények:
Az együttműködést itt is egy rövid konzultáció előzte meg, ahol feltártuk a problémákat: szétaprózódó büdzsé, pontatlan célzás, nem mérhető eredmények. Ezután újraterveztük a hirdetési stratégiát és átlátható kampányrendszert építettünk ki, aminek hatására a korábban leggyengébb január–februári időszak forgalma megközelítette a vállalkozás előző évének legerősebb hónapját. A Facebook hirdetésekből származó ajánlatkérések száma 66-ról 100 felé nőtt, az ügyfél pedig egy új telephely megnyitását is elkezdte előkészíteni.
Tanulság:
Sokszor már egy alapos audit és új kampánylogika elég ahhoz, hogy egy stagnáló fiókból forgalomnövekedés és üzleti döntés szülessen – extra költés nélkül.
Kihívás:
Hasonlóan járt ez az ügyfelünk is, akinél hónapokon keresztül konverziós eredmények nélkül futottak kampányok, így nem lehetett látni, hogy mi működik. Nehéz volt optimalizálni, és az ügyfél is bizonytalan volt abban, érdemes-e egyáltalán hirdetni.
Fordulópont és eredmények:
2025 májusában megtartottuk az online konzultációt, ezután beállítottuk neki a hiányzó e-kereskedelmi méréseket, finomítottunk a célzáson, majd újraterveztük a kampányokat. A május eleji audit óta a kampányok teljesítménye látványosan megugrott, a pontos méréseknek hála most már az ügyfél is magabiztos és nem csak érzi, hanem látja is a kampányok Google Ads hasznát.
Tanulság:
A zöld vonal (konverziós érték) egyértelműen megmutatja: nem az eredmények hiányoztak, hanem a megfelelő mérés – miután ezt rendbe tettük, végre a kampányok is azt hozták, amit valójában már addig is tudtak volna.
Mikor érdemes élni az ingyenes konzultációval?
Ha azt érzed, hogy valami nem működik
Egyre drágábbak a kattintások, a bevételeid viszont nem nőnek? Elindítottál kampányokat, de valahogy nem pörögnek úgy, ahogy kellene?
Sokszor ezek mögött nem egyetlen hiba áll, hanem apró problémák egész láncolata – rossz célzás, elavult kreatív, nem mért konverziók vagy gyenge kosárfolyamat.
A konzultáció célja, hogy ezeket kiderítsük – és konkrét javaslatokat adjunk a javításukra.
Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz
Korábban jobban ment a bolt, most viszont csak tartod magad, vagy akár csökken is a forgalom?
Lehet, hogy a versenytársaid már modernebb megoldásokat használnak, jobban céloznak, gyorsabban reagálnak – és egyszerűen elszívják előled a vásárlókat.
Egy konzultáció segít átlátni, hol maradtál le, és hogyan tudsz új lendületet venni még az év végi roham előtt.
Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent
Gyakran dolgozunk olyan webshopokkal, ahol az ügyfél csak annyit mond: „fogalmam sincs, jól van-e ez így.”
Ez teljesen normális. A hirdetési fiókok, kampánystruktúrák, mérőkódok és kreatívok rengetegében könnyű elveszni.
A konzultáció pont ebben segít: átlátható képet kapsz arról, mi megy jól, mi nem – és mit tehetsz, hogy javuljon a teljesítményed.
Akkor is hasznos, ha saját magad kezeled a hirdetéseket, és akkor is, ha van már partnered.
Már csak egy lépésre vagy!
Gyakori kérdések
Mi történik pontosan a konzultáción?
Egy 45 perces Google Meet hívásban beszélgetsz egyik marketingtanácsadó kolégánkkal. Ő előzetesen ránéz az oldaladra, hirdetési fiókjaidra (ha megadod), és a hívás során közösen átbeszélitek: hol vannak most a kampányaid, mit érdemes fejleszteni, mik lehetnek a gyorsan hozható eredmények. Ez egy kétoldalú szakmai beszélgetés, nem egy előre legyártott prezentáció.
Mit tartalmaz a konzultáció?
A konzultáció során közösen átnézzük a webshopod főbb marketingcsatornáit: weboldaladat és vásárlási folyamatodat (UX, technikai akadályok); Google Ads és Analytics fiókjaid beállításait, kampánystruktúráját; Meta és TikTok hirdetéseidet, social jelenlétedet, és igazából bármi másra kitéhetünk, stratégiára arculatra, amit csak szeretnél és bele fér a 45 percbe.
Kapok valamilyen összefoglalót vagy anyagot utána?
Igen. A konzultáció végén kapsz egy rövid írásos összefoglalót az elhangzottakról – javaslatokkal, linkekkel, irányelvekkel. Ha később folytatni szeretnéd velünk a munkát, ez lesz az alapja az együttműködésnek. Ha nem, akkor is értékes, azonnal használható ötleteket kapsz belőle.
Bevonhatom a kollégáimat is a konzultációba?
Természetesen! Ha van marketingesed, webfejlesztőd vagy olyan kollégád, akit érint a téma, érdemes közösen részt venni. A cél, hogy együtt lássatok rá tisztábban a helyzetetekre.
Mennyire technikai a beszélgetés? Kell valamilyen előképzettség?
A konzultációt mindig hozzád igazítjuk – ha te vagy a cégvezető, egyszerű, stratégiai szinten beszélünk. Ha marketinges is jelen van, belemehetünk a kampányrészletekbe is. Nem kell technikai előképzettség – mi figyelünk rá, hogy érthetően fogalmazzunk.
Már van ügynökségem / marketingesem – akkor is van értelme?
Abszolút! Egy külső szakmai konzultáció friss szemmel segít ránézni a jelenlegi működésre. Nem az a célunk, hogy „átcsábítsunk” bárkit – ha jól dolgoztok együtt, ez még inkább megerősödik. De ha vannak vakfoltok, vagy olyan hibák, amik belülről nem látszanak, azt segítünk észrevenni. Ez neked is hasznos visszajelzés – és a partnerednek is.
Kicsi webshopom van, még csak most kezdtem – nekem is hasznos lehet?
Igen, sőt! Egy induló webshopnál már az elején sokat számít, hogy jó alapokra építs. A konzultáción segítünk elkerülni a leggyakoribb hibákat, és kapsz egy tisztább képet arról, mire érdemes figyelned a következő 3–6 hónapban – akár egyedül dolgozol, akár alvállalkozóval.
Miért ingyenes a konzultáció? Mi a „csapda”?
Nincs trükk. Egyszerűen hisszük, hogy ha adunk valódi értéket az első találkozón, azzal kiépül a bizalom. Sokan a konzultáció után kérnek tőlünk ajánlatot a megvalósításra is – de ez teljesen opcionális. Nálunk a konzultáció nem egy álcázott sales hívás, hanem tényleg egy tanácsadói beszélgetés.