Készülj fel velünk az év végi hajrára!

A legtöbb webshop éves bevételének fele az utolsó negyedévben dől el. Foglalj most egy 45 perces ingyenes konzultációt, ahol csak rád figyelünk. Együtt átnézzük a marketinged és segítünk, hogyan hozd ki a legtöbbet a Black Fridayből és a karácsonyi szezonból. Ezzel csak nyerhetsz!

Töltsd ki az űrlapot, és kérj a díjmentes tanácsadást – 24 órán belül keresni fogunk időpont-egyeztetésre!

Töltsd ki a következő mezőket!

Miről lesz szó a 45 perces konzultáción?

Weboldal és kosárfolyamat

Weboldal és kosárfolyamat

Átnézzük a webshopod működését, és UX/UI szempontból is javaslatokat adunk. Megvizsgáljuk a kosárfolyamatod gördülékenységét, a webshop betöltési sebességét és a használt technológiákat. Megmutatjuk, hol veszíted el a vevőidet – és mit tehetsz ellene.

Google Analytics és Google Ads

Google Analytics és Google Ads

Megnézzük a Google Analytics és Ads fiókok alapbeállításait, átvizsgáljuk a kampányokat, a kulcsszavakat, hirdetéseket és azok minőségi mutatóit. Ellenőrizzük, jól működnek-e a konverziómérések, feltárjuk a hibákat és pontos akciótervet adunk a kijavításukra.

Social média jelenlét és hirdetési fiókok

Social média jelenlét és hirdetési fiókok

Kielemezzük a Meta / Tiktok jelenlétedet is: hogy milyen tartalmakat posztolsz és milyen gyakran. Végül átnézzük a hirdetési fiókokat is, különös tekintettel a hirdetéskreatívokra, formátumokra, célközönségekre és természetesen itt is leellenőrizzük a méréseidet is.

Jelentkezem a konzultációra

Kikkel fogsz beszélgetni?

Sára László

Sára László

Ha marketingstratégiában bizonytalan vagy, Laci segít tisztán látni – mit érdemes csinálni most, és mit lenne jobb elengedni.

Szalai Rita

Szalai Rita

Ha már dolgozol valakivel, de mégsem működik az együttműködés, Rita segít átlátni, mi hiányzik a képből – és hogyan lehetne gördülékenyebb a rendszer.

Makkai Péter

Makkai Péter

Péter az a szakember, aki azonnal kiszúrja, hol veszít pénzt egy kampány – és azt is megmondja, hogyan fordítsd meg.

Koska Gábor

Koska Gábor

Nemcsak elad, hanem ért – Gábor segít átgondolni, hogyan hozhatsz valódi üzleti eredményt a marketingből, nem csak kattintásokat.

Wágner Dorina

Wágner Dorina

Dorina az apró, de sorsdöntő részletek mestere – tőle megtudod, mitől kattintanak jobban, és miért nem konvertál egy jól kinéző kampány sem.

Pataki Attila

Pataki Attila

Attila azokkal dolgozik, akik már hirdetnek – de még jobban akarnak teljesíteni. Ha már haladsz, ő segít még többet kihozni belőle.

Jelentkezem a konzultációra
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Szűcs Márton
  • Szűcs Márton
  • ügyvezető igazgató
OfficeMarket.hu irodaszer webáruház üzemeltetőjeként több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezünk a papír-írószer piacon. Büszkék vagyunk arra, hogy vevőközpontú megközelítésünkkel és magas szolgáltatási színvonalunkkal kiemelkedünk a versenytársak közül. Ezt a maximalista szemléletet tükrözik szolgáltatási szerződéseink is, és olyan partnerekkel szeretünk együttműködni, akik saját területükön is a legmagasabb színvonalon teljesítenek. Hosszas keresgélés után találtunk rá a Priorisra, akikkel azóta több mint fél éve dolgozunk együtt. Már a kezdeti beszélgetések során meggyőződhettünk szakértelmükről és elkötelezettségükről. A Google Ads és Facebook Ads kampányok mellett a Prioris csapata kreatív hozzáállással segíti a napi munkánkat is, ami nagyban hozzájárul versenyképességünk megőrzéséhez. Bízunk benne, hogy a Prioris továbbra is sikeresen fogja támogatni az OfficeMarket.hu-t a jövőben is. Szívesen ajánlom a Priorist szinte minden webáruház üzemeltetőnek, akik nem az irodaszer- és papír-írószer piacon tevékenykednek :D.

Eredmények, amelyekre büszkék vagyunk

Fordulat 1 hónap alatt? Pontosan ezt hozta a rendbetett mérés

modulshop.hu
Fordulat 1 hónap alatt? Pontosan ezt hozta a rendbetett mérés

Kihívás:
Ügyfelünk korábban is hirdetett, de sajnos nem tudták pontosan mérni a kampányaik eredményességét – a konverziós adatok hiányosak voltak, értéket egyáltalán nem adott át a rendszer a Google Adsnek.

Fordulat és eredmények:
Egy ingyenes konzultáció alkalmával 2024 szeptemberében átnéztük a hirdetési fiókot. Feltártuk a hibát és az ügyfél kérésére rendbe is tettük a méréseket. Innentől kezdve láthatóvá vált, mi mennyit ér, és mi az, amin érdemes változtatni. Attól a hónaptól kezdve látványosan nőtt a konverziós érték, így az ügyfél is elkezdte magabiztosan emelni a költségkeretét. Azóta már együtt is dolgozunk, a fiók pedig stabil növekedési pályán van: pontos mérések, tiszta konverziós adatok, és ennek köszönhetően: egyre jobb megtérülés.

Tanulság
Sokszor nem az a baj, hogy “nem működik a kampány”, hanem az, hogy nem mérjük jól, és így nem lehet jól optimalizálni. Ha a mérések a helyükre kerülnek, az eredmények is elindulnak felfelé.

Konzultáció után rekordhónap – mindössze 300.000 forintból

zsirbontasbudapest.hu
Konzultáció után rekordhónap – mindössze 300.000 forintból

Kihívás:
Ügyfelünk saját maga kezelte Facebook-hirdetéseit, a havi büdzsét két különböző szolgáltatás között osztotta meg – átgondolt stratégia és pontos mérés nélkül. Kampányai nem hozták az eredményeket, a helyzetet pedig tovább nehezítette a szolgáltatás iránti szezonálisan ingadozó keresletet.

Fordulat és eredmények:
Az együttműködést itt is egy rövid konzultáció előzte meg, ahol feltártuk a problémákat: szétaprózódó büdzsé, pontatlan célzás, nem mérhető eredmények. Ezután újraterveztük a hirdetési stratégiát és átlátható kampányrendszert építettünk ki, aminek hatására a korábban leggyengébb január–februári időszak forgalma megközelítette a vállalkozás előző évének legerősebb hónapját. A Facebook hirdetésekből származó ajánlatkérések száma 66-ról 100 felé nőtt, az ügyfél pedig egy új telephely megnyitását is elkezdte előkészíteni.

Tanulság:
Sokszor már egy alapos audit és új kampánylogika elég ahhoz, hogy egy stagnáló fiókból forgalomnövekedés és üzleti döntés szülessen – extra költés nélkül.

Hirtelen emelkedés? Nem, csak pontos mérések!

Hirtelen emelkedés? Nem, csak pontos mérések!

Kihívás:
Hasonlóan járt ez az ügyfelünk is, akinél hónapokon keresztül konverziós eredmények nélkül futottak kampányok, így nem lehetett látni, hogy mi működik. Nehéz volt optimalizálni, és az ügyfél is bizonytalan volt abban, érdemes-e egyáltalán hirdetni.

Fordulópont és eredmények:
2025 májusában megtartottuk az online konzultációt, ezután beállítottuk neki a hiányzó e-kereskedelmi méréseket, finomítottunk a célzáson, majd újraterveztük a kampányokat. A május eleji audit óta a kampányok teljesítménye látványosan megugrott, a pontos méréseknek hála most már az ügyfél is magabiztos és nem csak érzi, hanem látja is a kampányok Google Ads hasznát.

Tanulság:
A zöld vonal (konverziós érték) egyértelműen megmutatja: nem az eredmények hiányoztak, hanem a megfelelő mérés – miután ezt rendbe tettük, végre a kampányok is azt hozták, amit valójában már addig is tudtak volna.

Mikor érdemes élni az ingyenes konzultációval?

Ha azt érzed, hogy valami nem működik

Ha azt érzed, hogy valami nem működik

Egyre drágábbak a kattintások, a bevételeid viszont nem nőnek? Elindítottál kampányokat, de valahogy nem pörögnek úgy, ahogy kellene?
Sokszor ezek mögött nem egyetlen hiba áll, hanem apró problémák egész láncolata – rossz célzás, elavult kreatív, nem mért konverziók vagy gyenge kosárfolyamat.

A konzultáció célja, hogy ezeket kiderítsük – és konkrét javaslatokat adjunk a javításukra.

Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz

Korábban jobban ment a bolt, most viszont csak tartod magad, vagy akár csökken is a forgalom?

Lehet, hogy a versenytársaid már modernebb megoldásokat használnak, jobban céloznak, gyorsabban reagálnak – és egyszerűen elszívják előled a vásárlókat.

Egy konzultáció segít átlátni, hol maradtál le, és hogyan tudsz új lendületet venni még az év végi roham előtt.

Ha visszaesett a forgalmad vagy stagnálsz
Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent

Ha egyszerűen csak szeretnél jobban átlátni mindent

Gyakran dolgozunk olyan webshopokkal, ahol az ügyfél csak annyit mond: „fogalmam sincs, jól van-e ez így.”
Ez teljesen normális. A hirdetési fiókok, kampánystruktúrák, mérőkódok és kreatívok rengetegében könnyű elveszni.

A konzultáció pont ebben segít: átlátható képet kapsz arról, mi megy jól, mi nem – és mit tehetsz, hogy javuljon a teljesítményed.

Akkor is hasznos, ha saját magad kezeled a hirdetéseket, és akkor is, ha van már partnered.

Már csak egy lépésre vagy!

Már csak egy lépésre vagy!

Töltsd ki az űrlapot, és kérd a díjmentes konzultációdat – 24 órán belül keresni fogunk időpont-egyeztetésre!
Töltsd ki a következő mezőket!

Gyakori kérdések

Mi történik pontosan a konzultáción?

Egy 45 perces Google Meet hívásban beszélgetsz egyik marketingtanácsadó kolégánkkal. Ő előzetesen ránéz az oldaladra, hirdetési fiókjaidra (ha megadod), és a hívás során közösen átbeszélitek: hol vannak most a kampányaid, mit érdemes fejleszteni, mik lehetnek a gyorsan hozható eredmények. Ez egy kétoldalú szakmai beszélgetés, nem egy előre legyártott prezentáció.

Mit tartalmaz a konzultáció?

A konzultáció során közösen átnézzük a webshopod főbb marketingcsatornáit: weboldaladat és vásárlási folyamatodat (UX, technikai akadályok); Google Ads és Analytics fiókjaid beállításait, kampánystruktúráját; Meta és TikTok hirdetéseidet, social jelenlétedet, és igazából bármi másra kitéhetünk, stratégiára arculatra, amit csak szeretnél és bele fér a 45 percbe.

Kapok valamilyen összefoglalót vagy anyagot utána?

Igen. A konzultáció végén kapsz egy rövid írásos összefoglalót az elhangzottakról – javaslatokkal, linkekkel, irányelvekkel. Ha később folytatni szeretnéd velünk a munkát, ez lesz az alapja az együttműködésnek. Ha nem, akkor is értékes, azonnal használható ötleteket kapsz belőle.

Bevonhatom a kollégáimat is a konzultációba?

Természetesen! Ha van marketingesed, webfejlesztőd vagy olyan kollégád, akit érint a téma, érdemes közösen részt venni. A cél, hogy együtt lássatok rá tisztábban a helyzetetekre.

Mennyire technikai a beszélgetés? Kell valamilyen előképzettség?

A konzultációt mindig hozzád igazítjuk – ha te vagy a cégvezető, egyszerű, stratégiai szinten beszélünk. Ha marketinges is jelen van, belemehetünk a kampányrészletekbe is. Nem kell technikai előképzettség – mi figyelünk rá, hogy érthetően fogalmazzunk.

Már van ügynökségem / marketingesem – akkor is van értelme?

Abszolút! Egy külső szakmai konzultáció friss szemmel segít ránézni a jelenlegi működésre. Nem az a célunk, hogy „átcsábítsunk” bárkit – ha jól dolgoztok együtt, ez még inkább megerősödik. De ha vannak vakfoltok, vagy olyan hibák, amik belülről nem látszanak, azt segítünk észrevenni. Ez neked is hasznos visszajelzés – és a partnerednek is.

Kicsi webshopom van, még csak most kezdtem – nekem is hasznos lehet?

Igen, sőt! Egy induló webshopnál már az elején sokat számít, hogy jó alapokra építs. A konzultáción segítünk elkerülni a leggyakoribb hibákat, és kapsz egy tisztább képet arról, mire érdemes figyelned a következő 3–6 hónapban – akár egyedül dolgozol, akár alvállalkozóval.

Miért ingyenes a konzultáció? Mi a „csapda”?

Nincs trükk. Egyszerűen hisszük, hogy ha adunk valódi értéket az első találkozón, azzal kiépül a bizalom. Sokan a konzultáció után kérnek tőlünk ajánlatot a megvalósításra is – de ez teljesen opcionális. Nálunk a konzultáció nem egy álcázott sales hívás, hanem tényleg egy tanácsadói beszélgetés.