Ezzel a platformmal nyerhetsz a legtöbbet idén!
Az utóbbi időben az tapasztalható, hogy 4-5 évente megjelenik egy új közösségi platform, ami hirtelen felkapott lesz és az egész világot megmozgatja. Kétség nem fér hozzá, hogy a TikTok a legfelkapottabb jelenleg. Magyarországon is több millió aktív felhasználója van, ráadásul nem csak az új generáció számára népszerű, hanem a 18 – 39 -es korosztályban is hasít!
Mutatjuk a felhasználók életkorlát és eloszlását:
Az adatok azt mutatják, hogy folyamatos a növekedés a gazdaságilag aktív lakosság TikTok felhasználóinak számában.Éppen ezért fontos, hogy vállalkozásod is jelen legyen a platformon és minél többet mutass magadból!
Kimagasló az alkalmazásban eltöltött idő, amely átlagosan 315 másodperc alkalmanként, ráadásul egy felhasználó átlagosan 17-szer indítja el naponta a TikTokot, vagyis ez napi 1 – 1,5 órát tesz ki.
Növekvő platform: Légy az elsők között, akik profin használják a TikTokot arra, hogy elérjék a céljaikat! Organikus növekedés: Kreatív ötletekkel organikusan is rengeteg emberhez juthat el az üzeneted!
A legfontosabb tehát, hogy a TikTokon olyan emberekhez is eljuthatsz, akik még nem követik, nem ismerik a vállalkozásod!
Hogyan működik a TikTok algoritmusa?
Csakúgy, mint például az Instagram, ahol szintén folyamatos újdonságok tapasztalhatóak, a TikTok sem fedi fel teljesen algoritmusuk működését. Néhány platform-szakértő azonban az alábbiakat feltételezi tapasztalatai alapján.
Vannak bizonyos stádiumok, amelyeken a TikTok videóknak át kell haladniuk, azért hogy növekedjen a látogatottságuk. Például mérföldkövek (ilyen lehet egy bizonyos megtekintési idő elérése, lájkok száma, hányan mentették a kedvenceik közé) melynek elérésével növelheted annak az esélyét, hogy videóid szélesebb közönséghez is eljussanak.
Ha folyamatosan a ForYou oldalra kerülnek a videóid, akkor ez lehet a leghatékonyabb módja a közönséged gyors növekedésének. Éppen ezért kell, minél kreatívabb tartalmat gyártani.
Három kulcsfontosságú időszakasz lehet a TikTok videó megtekintésére vonatkozóan:
- három másodpercig nézik,
- öt másodpercig,
- és tíz másodpercig.
Ha a legtöbb ember TikTok videódnak csak az első három másodpercét nézi meg, vagy még kevesebbet, akkor az algoritmus feltételezi, hogy tartalma nem releváns, vagy nem elég figyelemfelkeltő. Ebben az esetben csak egy kisebb felhasználói kör számára mutatja meg.
Ha a többség az első öt másodpercnél hosszabb ideig tekinti meg a videódat, a platfom feltételezi, hogy a TikTok videó releváns, és több ember számára fogja reklámozni azt.
Végül, ha sok felhasználó figyelmét kelti fel a videód és akár tíz másodpercig, vagy még ennél is tovább nézik a videót, akkor a TikTok algoritmusa még szélesebb közönségnek mutatja be videódat. Ugyanúgy, mint bármely más közösségi hálózat, a TikTok célja is az, hogy a felhasználók a lehető leghosszabb ideig használják az alkalmazást.
Összefoglalva így lehetsz sikeres a TikTok-on:
Készíts rövid videókat, bemutatva a vállalkozásod úgy, hogy lehessen betekintést nyerni a kulisszák mögé.
Ültesd fel céged az aktuális trendvonatra, amely napokig hódít a platformon.
Készíts válasz videókat, megválaszolva a komment szekcióban feltett aktuális kérdéseket, ezzel is közelebb kerülve leendő partnereidhez.
Minden esetben törekedj arra, hogy ösztönözd az embereket a videók megnézése mellett az interakcióra. Főként megosztásra, kommentelésre.
Az app célja ugyanis, hogy minél több időt töltsön itt a felhasználó. Így nagy valószínűséggel a hirdetés olyan ember elé fog kerülni, akit valóban érdekel.
Ha szeretnél betörni a TikTokra, videókat és hirdetéseket megjeleníteni, a Prioris tökéletes választás a vállalkozásod számára.