Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!
A tökéletes Instragram profil az instás jelenlét egyik alapfeltétele. Megmutatjuk hogyan csináld, hogy csillagos ötös legyen az insta profilod.
A magyarországi vállalatok jelentős része még nincsen jelen az Instagramon, pedig ez a közösségi média felület rengeteg lehetőséget rejt magában – egy kis kreativitással könnyen felkeltheted a potenciális vásárlóid figyelmét. Persze profizmusra itt is nagy szükség van, fontos, hogy a célközönséged egy szépen felépített Instagram profillal találkozzon. Ebben a blogposztban segítünk neked létrehozni vállalkozásod fiókját.
Miért legyél jelen az Instagramon a vállalkozásoddal?
Az Instagram sokkal több, mint egy közösségi média platform. Segítségével közelebb hozhatod a célcsoportodat a vállalkozásodhoz, kapcsolatot tarthatsz velük, kérdezhetsz a vásárlóidtól és növelheted a márkahűséget is. Ez a platform a képmegosztásból adódóan egy sokkal könnyedebb kommunikációs forma. Itt betekintést adhatsz a céged mindennapjaiba, megmutathatod a különböző munkafolyamatokat, így érdekesebbé, személyesebbé teheted a vállalkozásod a potenciális vásárlók számára.
Erre figyelj, ha profi Insta profilt szeretnél
Miután letöltötted az applikációt és végigmentél a regisztrációs folyamaton, nincs más dolgod, mint létrehozni a vállalkozásod profilját és személyre szabni azt.
Felhaszálónév kiválasztása
A legcélszerűbb ha a vállalkozásod nevét adod meg, de mindenképpen olyat válassz, ami releváns az üzleti céljaid eléréséhez. Ha több szóból áll, használhatsz pontot vagy alsóvonalat szóköz gyanánt.
Profilkép kiválasztása
A legegyszerűbb, ha a céged logóját állítod be. Arra azonban nagyon figyelj, hogy jó minőségű képet használj.
Töltsd ki a BIO-t
Talán ez az egyik legfontosabb lépés, ide tudod írni a vállalkozásod rövid leírását, vagy szlogenjét. Az Instagramon ez az egyetlen rész, ahová kattintható linket tehetsz, ezt mindenképpen UTM-ezve használd (korábbi blogposztunkban segítünk ezt, hogyan tudod megtenni).
Nyilvános Instagram profil
Fontos, hogy nyilvánosra állítsd a profilod, hiszen csak ebben az esetben tudják “idegenek” is megnézni és megosztani a tartalmaidat.
Válts üzleti fiókra
Mivel üzleti célokra fogod használni ezt a profilt, mindenképpen válts üzleti fiókra. Ezzel számos funkció válik elérhetővé a számodra, például az elemzések. Láthatod 1 hétre visszamenőleg, hogy hányan nézték meg az Instagram profilodat, mikor a legaktívabb a célcsoportod és melyek a legnépszerűbb tartalmaid.
A másik fontos funkció, hogy megadhatod a vállalkozásod adatait: név, telefonszám, emailcím, weboldal. Ezzel megkönnyíted a vásárlódi számára a kapcsolatfelvételt.
Insta profil ellenőriztetése
Az Instagram az ellenőrzött profilokat egy kék pipával jelöli, ezzel jelezve, hogy az oldal valóban a márka tulajdonosáé. Ezt érdemes megtenni, hiszen ezzel fokozni tudod a célcsoportod bizalmát és az algoritmusok is jobban szeretik, ezáltal jobb eredményeket tudsz elérni a megjelenések szempontjából. Ezt a Beállítások – Fiók – Ellenőrzés kérés résznél tudod beállítani. Itt azonban személyes adatokat is meg kell majd adni.
Ha ezekkel készen vagy már “csak” az érdekes tartalmakon kell törnöd a fejed. Holnapi blogposztunkban hozunk nektek néhány tippet. 😉
Ha személyes tanácsra van szükséged, keress minket bizalommal!