Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!
Témakör: KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Ilyen egy profi Instagram profil – Így csináld meg!

A tökéletes Instragram profil az instás jelenlét egyik alapfeltétele. Megmutatjuk hogyan csináld, hogy csillagos ötös legyen az insta profilod.

A magyarországi vállalatok jelentős része még nincsen jelen az Instagramon, pedig ez a közösségi média felület rengeteg lehetőséget rejt magában – egy kis kreativitással könnyen felkeltheted a potenciális vásárlóid figyelmét. Persze profizmusra itt is nagy szükség van, fontos, hogy a célközönséged egy szépen felépített Instagram profillal találkozzon. Ebben a blogposztban segítünk neked létrehozni vállalkozásod fiókját.

Miért legyél jelen az Instagramon a vállalkozásoddal?

Az Instagram sokkal több, mint egy közösségi média platform. Segítségével közelebb hozhatod a célcsoportodat a vállalkozásodhoz, kapcsolatot tarthatsz velük, kérdezhetsz a vásárlóidtól és növelheted a márkahűséget is. Ez a platform a képmegosztásból adódóan egy sokkal könnyedebb kommunikációs forma. Itt betekintést adhatsz a céged mindennapjaiba, megmutathatod a különböző munkafolyamatokat, így érdekesebbé, személyesebbé teheted a vállalkozásod a potenciális vásárlók számára. 

Erre figyelj, ha profi Insta profilt szeretnél

Miután letöltötted az applikációt és végigmentél a regisztrációs folyamaton, nincs más dolgod, mint létrehozni a vállalkozásod profilját és személyre szabni azt.

Felhaszálónév kiválasztása

A legcélszerűbb ha a vállalkozásod nevét adod meg, de mindenképpen olyat válassz, ami releváns az üzleti céljaid eléréséhez. Ha több szóból áll, használhatsz pontot vagy alsóvonalat szóköz gyanánt.

Profilkép kiválasztása

A legegyszerűbb, ha a céged logóját állítod be. Arra azonban nagyon figyelj, hogy jó minőségű képet használj.

Töltsd ki a BIO-t

Talán ez az egyik legfontosabb lépés, ide tudod írni a vállalkozásod rövid leírását, vagy szlogenjét. Az Instagramon ez az egyetlen rész, ahová kattintható linket tehetsz, ezt mindenképpen UTM-ezve használd (korábbi blogposztunkban segítünk ezt, hogyan tudod megtenni).

Instagram profil
Instagram profil

Nyilvános Instagram profil

Fontos, hogy nyilvánosra állítsd a profilod, hiszen csak ebben az esetben tudják “idegenek” is megnézni és megosztani a tartalmaidat.

Válts üzleti fiókra

Mivel üzleti célokra fogod használni ezt a profilt, mindenképpen válts üzleti fiókra. Ezzel számos funkció válik elérhetővé a számodra, például az elemzések. Láthatod 1 hétre visszamenőleg, hogy hányan nézték meg az Instagram profilodat, mikor a legaktívabb a célcsoportod és melyek a legnépszerűbb tartalmaid. 

A másik fontos funkció, hogy megadhatod a vállalkozásod adatait: név, telefonszám, emailcím, weboldal. Ezzel megkönnyíted a vásárlódi számára a kapcsolatfelvételt.

Insta profil ellenőriztetése

Az Instagram az ellenőrzött profilokat egy kék pipával jelöli, ezzel jelezve, hogy az oldal valóban a márka tulajdonosáé. Ezt érdemes megtenni, hiszen ezzel fokozni tudod a célcsoportod bizalmát és az algoritmusok is jobban szeretik, ezáltal jobb eredményeket tudsz elérni a megjelenések szempontjából. Ezt a Beállítások – Fiók – Ellenőrzés kérés résznél tudod beállítani. Itt azonban személyes adatokat is meg kell majd adni.

Instagram profil ellenőrzése
Instagram profil ellenőrzése

Ha ezekkel készen vagy már “csak” az érdekes tartalmakon kell törnöd a fejed. Holnapi blogposztunkban hozunk nektek néhány tippet. 😉

Ha személyes tanácsra van szükséged, keress minket bizalommal!

TARTALOMJEGYZÉK