Miért a Prioris?
Felmérünk, tervezünk és megvalósítunk
Rendszerben gondolkodunk
Odafigyelünk Rád, törődünk Veled
Eredmények, amelyekre büszkék vagyunk
Kihívás: Ügyfelünk egyébként nagyon erős offline értékesítését szerette volna megtámogatni online hirdetésekkel. Korábban házon belül kezelték a kampányokat, de elégedetlenek voltak az eredményekkel ezért minket bíztak meg.
Megrendelt szolgáltatás: Google Ads kampánymenedzsment
Eredmények: 2023 decemberében – szezonon kívül – kezdtük az együttműködést és az első betanulós hónap után már januárban sikerült megduplázni a bevételt korábbi időszak legjobb hónapjához képest is.
Ahogy berobbant a szezon, február eleje óta már a korábbi bevétel majdnem 5-szörösét hozzák a kampányok, a hirdetések megtérülése pedig az elmúlt 10 hétben 75-80X környékén mozog.
Kihívás: 2022 szeptemberében kezdtük meg az együttműködést egy olyan ügyféllel, aki offline már erős lábakon állt, de az online térben még egyáltalán nem volt jelen.
Egy telített piacon indultunk el, ahol több magyar és külföldi versenytárs is jelen van, így kifejezetten nehéz dolgunk volt, de bíztunk a képességeinkben.
Megrendelt szolgáltatás: Google Ads kampánymenedzsment
Eredmények: Mindössze 2 hónap alatt sikerült 63-szoros megtérülést elérni a kampányainkkal.
Decemberben vissza kellett vennünk a költést, de ettől a ponttól kezdve, a folyamatos költség emelés mellett, sikerült másfél év alatt átlagosan 109-szeres megtérülést elérni.
Kihívás: Ügyfelünk a Temu és más külföldi szereplők előrenyomulása miatt szeretett volna csökkenteni a kitettségét a hirdetési platformokkal szemben és egyúttal nagyobb hangsúlyt fektetni az e-mail marketingre.
Megrendelt szolgáltatás: Optimonk listaépítés
Eredmények: Feliratkozógyűjtő kampányunkkal 2023 utolsó negyedévében – a karácsonyi leállásig – majdnem 8%-os konverziós aránnyal közel 1000 feliratkozót szereztünk.
Ennek köszönhetően 2024 januárjától plusz 1000 érdeklődőhöz tudunk kommunikálni ingyen anélkül, hogy a külföldi konkurenciával kellene versenyeznünk.
Kihívás: Kiemelt időszakban rapid kampánynál mindig félő, hogy tudunk-e érvényesülni a “nagyok” mellett, illetve, hogy van e elég ideje egy kampánynak betanulni és nem horror áron hozza nekünk a konverziókat. Itt is ez volt a fő kihívás.
Megrendelt szolgáltatás: Facebook hirdetéskezelés
Eredmények: Egy kis webshop esetében fokozottan fontos, hogy olcsón tudjuk szállítani a vásárlókat. Hogy ezt teljesíteni tudjuk nem kellett más, mint egy jó termék, figyelemfelkeltő kreatív, egy ütős szöveg és egy prímán beállított Facebook kampány.
A Facebook kampány csak néhány napig futott, hiszen egy ünnepi időszakról volt szó, amikor a kampány zaj igen magas, azonban ezt megugorva csupán 307 Ft-ért hoztunk egy vásárlót. A bánatunk csak az volt, hogy a kampányt muszáj volt leállítani mikor az ünnepek véget értek.
A Prioris a te ügynökséged, ha
Túl vagy terhelve:
Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!
Kétségeid vannak:
Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.
Csalódott és frusztrált vagy:
Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.
Gyakori kérdések
Mire jó egy online marketing stratégia és miért fontos?
Az online marketing stratégia vállalkozásod alappillére lehet, amire mindig tudsz támaszkodni, segítségével világosan és egyértelműen ki tudod jelölni üzleti céljaidat, célcsoportodat az online térben. Fontos, mert segít hatékonyan kommunikálni, növelni az online jelenlétet és növelni az eladásokat.
Melyek a legfontosabb online marketing csatornák, amelyekre mindenképp időt kell szánni?
A legfontosabb csatornák közé tartozik a közösségi média, keresőoptimalizálás (SEO), fizetett hirdetések (pl. Google Ads), e-mail marketing, tartalommarketing és influencer együttműködések.
Hogyan lehet hatékonyan kezelni a közösségi média jelenlétet?
Hatékony közösségi média kezeléshez szükséges a releváns tartalom rendszeres posztolása, aktív interakció a követőkkel, a célcsoporton alapuló csatornaválasztás és a folyamatos analitika.
Mi a keresőoptimalizálás (SEO) szerepe az online marketing stratégiában?
A keresőoptimalizálás segít a weboldalnak magasabb helyezéseket elérni a keresőmotorok találati listájában, így növelve a látogatószámot és a potenciális ügyfelek elérését.
Mikor érdemes fizetett hirdetéseket használni?
Fizetett hirdetéseket érdemes használni, amikor gyorsan szeretnénk növelni a látogatószámot vagy a konverziókat, vagy amikor specifikus célközönséghez szeretnénk eljuttatni üzenetünket.
Mi a tartalommarketing szerepe az online marketingben?
A tartalommarketing segít értékes és releváns tartalmak létrehozásában, ami vonzza és megtartja a látogatókat, és hozzájárul a hosszú távú online jelenlét építéséhez.
Hogyan lehet mérni az online marketing stratégia hatékonyságát?
A hatékonyság mérése során fontosak a mutatók, mint a látogatószám, a konverzió arányok, az eladások száma, az átlagos kosárérték és a visszatérő látogatók aránya.
Mennyi időre van szükség az online marketing stratégia eredményeinek láthatóvá válásához?
Az eredmények láthatóvá válásához általában hónapokra van szükség, attól függően, hogy milyen típusú stratégiát alkalmazunk és mennyire hatékonyan alkalmazzuk.
Mi a szerepe az automatizálásnak az online marketingben?
Az automatizálás segít az ismétlődő feladatok hatékonyabb végrehajtásában, mint például az e-mail kampányok, a közösségi média posztok időzítése és a lead generálás folyamata. Ez időt és erőforrásokat takaríthat meg.