Ezt kapod tőlünk márkaépítés, branding címszó alatt
Célközönség és küldetés
Arculat és márkaüzenet
Szöveges és vizuális kommunikáció
A Prioris a te ügynökséged, ha
Túl vagy terhelve:
Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!
Kétségeid vannak:
Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.
Csalódott és frusztrált vagy:
Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.
Gyakori kérdések
Miért fontos a márkaépítés a vállalkozásom számára?
A márkaépítés meghatározza, hogyan látják és emlékeznek meg rólad az emberek. Egy erős márka növeli a hűséget, megkülönbözteti a versenytársaktól és hiteles kapcsolatot teremt a célcsoportoddal.
Hogyan segíthet nekem a márkaépítés a versenytársak közül kitűnni?
A megfelelő arculat és üzenetek segítségével egyedi és megjegyezhető brandet hozhatsz létre, amely az érzelmekre hat és kivételessé teszi vállalkozásodat.
Mire kell figyelnem, amikor egy új márkát építek?
Fontos a kutatás, a célpiac megértése és a versenytársak áttekintése. Az egyedi értékeid és céljaid szerint formáld a márkát.
Miért fontos a konzisztens márkakép fenntartása online és offline platformokon?
A konzisztens megjelenés hozzájárul a márkád hitelességéhez és emlékezetességéhez. Az emberek megbíznak egy állandó és összehangolt képben.
Hogyan határozzam meg a célcsoportomnak megfelelő márkaüzenetet?
Ismerd meg célcsoportod igényeit, értékeit és problémáit, majd formáld az üzenetet, hogy az azokhoz kapcsolódjon.
Mennyi idő és erőforrás szükséges egy erős márka felépítéséhez?
A márkaépítés hosszabb folyamat, amely időt és erőforrásokat igényel. Az eredmények viszont hosszú távon értékesek és meghozzák a várt eredményeket.
Mik azok a legfontosabb lépések, amelyekkel elkezdhetem a márkaépítés folyamatát?
Kezdd azzal, hogy megismered a célcsoportodat és a vállalkozásod egyedi értékeit. Definiáld a célokat, majd lépésről lépésre dolgozz az arculaton és az üzeneteken és persze kérj tőlünk ajánlatot!