Márkaépítés, branding

Márkaépítés, branding

Most induló vállalkozásba kezdtél? Szeretnél a márkádnak egy új irányt adni? Akkor a márkaépítés szolgáltatásunk Neked való! Tudjuk, hogy a sikeres vállalkozás alapja egy erős és emlékezetes márka, amely képes kitűnni a versenytársak közül és mély kapcsolatot teremteni a célcsoporttal. Felkutatjuk a célközönségedet, megtaláljuk a márkádhoz kapcsolódó legfrappánsabb üzeneteket és arculatot, kidolgozzuk a szöveges és vizuális kommunikációd részleteit!

Érdekel

Ezt kapod tőlünk márkaépítés, branding címszó alatt

Célközönség és küldetés

Célközönség és küldetés

Beazonosítjuk vállalkozásod fő célcsoportjait, azok jellemzőit és a hozzájuk kapcsolódó legfőbb üzeneteket. Közösen megfogalmazzuk márkád küldetését és céljait.
Arculat és márkaüzenet

Arculat és márkaüzenet

Megtervezzük a márkád fő arculatát, alapvető vizuális elemeit, logót, betűtípust, színeket, kreatív irányvonalakat. Valamint olyan frappáns és emlékezetes üzeneteket kapcsolunk hozzá, amelyeket később hasznosíthatunk a közösségi média kommunikáció és kampánytervezés során.
Szöveges és vizuális kommunikáció

Szöveges és vizuális kommunikáció

További szöveges és vizuális tartalmakat, elemeket (pl.: hirdetési anyagokat, offline szóróanyagokat) tervezünk, amelyekkel méginkább elősegítheted vállalkozásod ismertségének növelését.
Ajánlatot kérek
  • Zátonyi Irén
  • Zátonyi Irén
  • irodavezető
Második éve dolgozunk együtt a Prioris marketing ügynökséggel teljes megelégedettség mellett. Az elmúlt két év pozitív tapasztalatai és a látványos szakmai eredmények miatt folyamatosan bővítjük az igénybe vett marketing szolgáltatások körét. A közös munkát saját kapcsolattartó segíti.
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • Ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!

A Prioris a te ügynökséged, ha

Túl vagy terhelve:

Túl vagy terhelve:

Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!

Kétségeid vannak:

Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.

Kétségeid vannak:
Csalódott és frusztrált vagy:

Csalódott és frusztrált vagy:

Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.

Dolgozzunk együtt!
Dolgozzunk együtt!

Gyakori kérdések

Miért fontos a márkaépítés a vállalkozásom számára?

A márkaépítés meghatározza, hogyan látják és emlékeznek meg rólad az emberek. Egy erős márka növeli a hűséget, megkülönbözteti a versenytársaktól és hiteles kapcsolatot teremt a célcsoportoddal.

Hogyan segíthet nekem a márkaépítés a versenytársak közül kitűnni?

A megfelelő arculat és üzenetek segítségével egyedi és megjegyezhető brandet hozhatsz létre, amely az érzelmekre hat és kivételessé teszi vállalkozásodat.

Mire kell figyelnem, amikor egy új márkát építek?

Fontos a kutatás, a célpiac megértése és a versenytársak áttekintése. Az egyedi értékeid és céljaid szerint formáld a márkát.

Miért fontos a konzisztens márkakép fenntartása online és offline platformokon?

A konzisztens megjelenés hozzájárul a márkád hitelességéhez és emlékezetességéhez. Az emberek megbíznak egy állandó és összehangolt képben.

Hogyan határozzam meg a célcsoportomnak megfelelő márkaüzenetet?

Ismerd meg célcsoportod igényeit, értékeit és problémáit, majd formáld az üzenetet, hogy az azokhoz kapcsolódjon.

Mennyi idő és erőforrás szükséges egy erős márka felépítéséhez?

A márkaépítés hosszabb folyamat, amely időt és erőforrásokat igényel. Az eredmények viszont hosszú távon értékesek és meghozzák a várt eredményeket.

Mik azok a legfontosabb lépések, amelyekkel elkezdhetem a márkaépítés folyamatát?

Kezdd azzal, hogy megismered a célcsoportodat és a vállalkozásod egyedi értékeit. Definiáld a célokat, majd lépésről lépésre dolgozz az arculaton és az üzeneteken és persze kérj tőlünk ajánlatot!

Neked mire van szükséged?

Neked mire van szükséged?

Szervezd ki vállalkozásod online marketingjét, és növeld a bevételed