Milyen egy jó marketing ügynökség?
Témakör: BRANDÉPÍTÉS

Milyen egy jó marketing ügynökség?

Manapság nem kérdés, hogy mennyire fontos az online jelenlét egy vállalkozás számára, azonban ennek megvalósítása nem olyan egyszerű, mint ahogyan elsőre gondolnánk. 

Ez egy átfogó folyamat a tervezéstől, a folyamatos ötletesen, kivitelezésen, elemzéseken át. Az online marketing több szakterületet foglal magába, amiben egy marketing ügynökség a segítségedre lesz: költséghatékonyság, mérhetőség, optimalizálás.

Mivel foglalkozik egy marketing ügynökség?

Egy jól megválasztott marketing ügynökség ugyanolyan elszántsággal fog céljaid eléréséért küzdeni, akárcsak Te. A szakemberek segítenek célközönséged hatékony megszólításában, márkád széleskörű megismertetésében, a vállalkozásodra irányuló pozitív attitűd kialakításában. A marketing aktivitás során nyert adatok elemzésén keresztül új ötletekkel és javaslatokkal segítenek kihozni a maximumot a termékedből, szolgáltatásodból, a vállalkozásodból, miközben megteremtik az egységes, professzionális megjelenést.

A digitális marketing ügynökségek általában több munkatársat is bevonnak a projekted megvalósításába, kezdve a stratégia kialakításától, a különböző kampányokkal foglalkozó személyekig, a grafikustól a kereső optimalizálásig.  

Amikor leszerződsz egy marketing ügynökséggel, ők addigra számtalan iparág különböző kampányainak tapasztalatával és eredményeivel rendelkeznek – látták, hogy mi működött és mi nem. Így biztos kezekben érezheted magad és vállalkozásod.

Az ügynökségek nemcsak a saját tapasztalataikkal rendelkeznek.Napi szinten több ügyfél tapasztalatait  hallgathatják meg, amelyekből ugyanúgy tudnak tanulni. Mi a Priorisnál több, mint 40 partnerünkkel dolgoztunk már együtt, számos iparágból, a fitnesstől a napelem-értékesítésig. Több éves tapasztalattal rendelkező kollégáink, dedikált account managereink könnyítik meg az együttműködést, így napi szinten gördülékenyen megy a közös munka. 

Milyen költségekkel számolj?

Ha házon belül szeretnéd a folyamatokat koordinálni, ne feledd, több ember munkáját, a béreket akkor is ki kell fizetned. Előfordulhat, hogy nem érné meg minden területre teljes állású munkavállalót alkalmazni és az sem biztos, hogy minden hónapban egyforma mennyiségű munka gyűlik össze. 

Egy marketing ügynökség segíthet új csatornák és eszközök bevonásával a vállalkozásodnak, akár a nulláról indulsz, akár már működő céged van. Lehet, hogy már egyes csatornák kiaknázásába belekezdtél és sikereket értél el, de mindig van hová fejlődni.

Azért keresel szakértőt és azért bízod meg őket, mert szeretnél előrelépni a céljaid felé és tudod, hogy ehhez erőteljesebb marketing tevékenységre van szükséged. Épp ezért szükséges hagynod, hogy az ügynökség végezze a mindennapi munkáját.

Ha valamit nem értesz, vagy nem úgy csinálnál, ahogy azt a marketing ügynökség teszi, akkor kérdezz bátran, segítheted őket a saját ötleteiddel is, de egy részletesen megtervezett stratégiánál ne várd el, hogy eltérnek attól.

Ha még nem dolgoztál ügynökségi partnerrel, akkor rengeteg újdonságot fogsz tapasztalni a munka menetétől kezdve, egészen a feladatok sokszínűségéig. Teljesen normálisa dolog az, hogy nem értesz mindent teljesen, ez nem is várható el.

Ha bármikor kérdésed merül fel, akkor tedd azt fel, hiszen fontos, hogy képben legyél azzal, hogy mi és miért történik épp, és milyen hatással lesz ez a vállalkozásodra.

A Priorisnál 14 fős marketing-ügynökségként pontosan tisztában vagyunk vele, hogy az online marketing térben mekkora kihívást jelenthet felvenni a versenyt a konkurensekkel, emellett egyedi kampányokat, aktuális és trendkövető tartalmakat létrehozni, valamint a folyamatos visszajelzések alapján fejleszteni a vállalkozást. Épp ezért kis- vagy akár középvállalkozásod igényeihez alkalmazkodva tudunk célzott megoldásokat nyújtani, hogy több időd maradjon az ügyfélkörödre is. 

Ha egy marketingügynökséggel dolgozol együtt, könnyedén megoldhatók a holtidőszakok és a pörgősebb periódusok is, anélkül, hogy felelősséggel tartoznál a munkavállalód megélhetéséért. Mi a Priorisnál személyre szabott csomagajánlatot dolgozunk ki számodra, hogy minden érvényesüljön, amit fontosnak tartasz.

Hogyan miben számíthatsz ránk?

  • Piackutatás: A vállalkozásod növekedéséhez elengedhetetlen időről időre feltérképezni a konkurens vállalatokat (márkaépítés, pozicionálás, árazás, ügyfélköre)
  • Arculattervezés és márkaépítés: Egy vállalkozás számára a megfelelően megtervezett és elkészített grafikai tervezés rendkívül fontos. Egy profin kialakított webdesign ott tartja a potenciális vásárlóidat a weblapodon, míg a megfelelő arculattervezés segít, hogy a márkád meg is ragadjon az érdeklődők gondolataiban. Legyen szó logó tervezésről, névjegykártya/árcédula tervezésről vagy egyedi grafikai anyagoknak az elkészítéséről, mi biztosan tudunk segíteni.
  • Közösségi média menedzselés: Veled együtt megtervezzük az irányvonalat, a kreatív posztok teljes körű készítését pedig bízd ránk. Folyamatosan figyeljük az aktuális trendeket és mindig top minőségű képeket, videókat készítünk számodra.
  • Hirdetéskezelés: Teljes körű Google, Facebook, Instagram és Tiktok kampányok elkészítését vállaljuk számodra, amelyeket az kezdetektől fogva menedzselünk és elemzünk a hatékonyság érdekében
  • Email marketing és hírlevél kezelés: Ez az ami sosem megy ki a divatból. Több ezer ember virtuális postaládájába küldünk jelenleg promóciós és edukatív tartalmakat,amelynek sikerességét folyamatosan mérjük.
  • Webfejlesztés: Akár a nulláról felépítjük weblapod, amely nemcsak kinézetben de teljesítményben is pro lesz! Fejlesztő kollégáink számára lehetetlen nincs. 

Ha azt érzed a vállalkozásod online megjelenése a jelenlegitől többre képes, nem vagy elégedett, vagy csak leellenőriznéd a jelenlegi marketinges kollégádat, akkor válaszd audit szolgáltatásunk egyiket, amelyben akár 2 órás konzultációs lehetőséget is kínálunk neked, kimaxolva a vállalkozásodban rejlő lehetőségeket. 

TARTALOMJEGYZÉK