Lépj egyről a kettőre személyre szabott online marketing stratégiával!

Lépj egyről a kettőre személyre szabott online marketing stratégiával!

Úgy érzed egy helyben toporogsz? Szeretnéd vállalkozásodat magasabb szintre emelni, de nem tudod hogyan? Segítünk! Mi nem csak kampányokat hozunk létre, hanem olyan célorientált online marketing stratégiát építünk, amelynek segítségével valóban hatékonyan el tudod érni a kívánt eredményeket. Stratégiáinkkal olyan potenciális vásárlókat érhetsz el, akik valóban érdeklődnek termékeid vagy szolgáltatásaid iránt. Ne vesztegesd az időt kérj ajánlatot és mi 48 órán belül visszajelzünk!

Érdekel

Mit tartalmaz az online marketing stratégia?

Piackutatás, konkurencia elemzés

Piackutatás, konkurencia elemzés

Feltérképezzük a konkurenseidet, az általuk használt platformokat és eszközöket és pozícionáljuk a márkádat a piacon. Kiskapukat, kiaknázatlan lehetőségeket, ötleteket keresünk Neked, amelyekkel méginkább érvényesülni tudsz majd. Meghatározzuk a célközönséget, a buyer personákat, amelyekre később majd építeni tudjuk a kampányüzeneteket és a teljes kommunikációt.
Releváns hirdetési csatornák kijelölése

Releváns hirdetési csatornák kijelölése

A célközönség és a piackutatás alapján, valamint a felállított célok segítségével lekutatjuk a számodra releváns hirdetési csatornákat és eszközöket. Legyen az Google Ads, Facebook vagy TikTok kampánykezelés, Velünk garantáltan biztos lehetsz benne, hogy jelen leszel a vállalkozásodnak megfelelő platformokon!
Tartalommarketing

Tartalommarketing

Nem csak abban segítünk, hogy hol posztolj, hanem, hogy mit, mikor és hogyan. A folyamatos, releváns, edukatív vagy épp eladást ösztönző kommunikáció a stratégia egyik legfontosabb eleme. Fontos, hogy kapcsolatban légy a célközönségeddel és megtaláld az erre legalkalmasabb platformokat. Instagram, Facebook, TikTok ... mindig van egy jó poszt-ötletünk!
E-mail marketing és lead generálás

E-mail marketing és lead generálás

Nem szabad alábecsülni a hírlevél hatásosságát. Manapság az emberek még mindig nézik az e-mail fiókjukat és megnyitják a leveleket. Lead generáló kampányainkkal és automatizációs folyamatainkkal olyan e-mail marketing stratégiát állítunk össze, amely megbízhatóan szállítja Neked az érdeklődőket.
Keresőoptimalizálás (SEO)

Keresőoptimalizálás (SEO)

Kulcsszókutatás és egyéb SEO-eszközök segítségével feltérképezzük, hogy mely kulcsszavakra érdemes felépítened organikus jelenlétedet és milyen módszerekkel kerülhetsz a Google találati lista első oldalára.
Időterv és menetrend összeállítása

Időterv és menetrend összeállítása

A stratégia a szükséges eszközök mellett tartalmaz egy időtervet is a megvalósítási szakaszra vonatkozóan, hogy összehangoltan vezessük be a különböző újításokat és csatornákat.
Ajánlatot kérek
  • Zátonyi Irén
  • Zátonyi Irén
  • irodavezető
Második éve dolgozunk együtt a Prioris marketing ügynökséggel teljes megelégedettség mellett. Az elmúlt két év pozitív tapasztalatai és a látványos szakmai eredmények miatt folyamatosan bővítjük az igénybe vett marketing szolgáltatások körét. A közös munkát saját kapcsolattartó segíti.
  • Horváth Gergely
  • Horváth Gergely
  • ügyvezető igazgató
Az első termünk megnyitásakor úgy gondoltuk megoldunk mindent magunk. A bővítéskor erre már nem volt idő, ekkor találkoztunk a Priorissal. Ha tudtuk volna, hogy ekkora különbség van egy profi csapat által összefogott stratégia és az általunk kigondolt között, nem ezen spóroltunk volna. Tetszett, hogy az első találkozóinkon időt szántak arra, hogy valóban megértsék cégünk értékeit, céljait és utána ezzel összhangban tettek személyre szabott javaslatokat. A közös munka végig zökkenőmentesen zajlott és zajlik a mai napig is már közel két éve. Az új weboldalunkat, több grafikai munkát és sikeres kampányokat köszönhetünk a csapatnak. Ha bármilyen technikai problémánk, vagy kérésünk volt mindig hatékony és gyors segítséget kaptunk. Külön jó, hogy dedikált kapcsolattartóval dolgozunk nem pedig egy központot hívogatunk. Bár nincs összehasonlítási alapom más ügynökségekkel (és, ha minden igy marad nem is lesz) az eddigi tapasztalatok alapján bárkinek jó szívvel ajánlom a Prioris csapatát.
  • Král Péter
  • Král Péter
  • operatív vezető
Együttműködésünk már 2 éve tart, és ezen idő alatt számos kiemelkedő sikereket értünk el. A közös munka során minden alkalommal pozitív hozzáállást tapasztaltunk a problémák megoldását illetően. Kiemelkedő kreativitást és elkötelezettségét nyújtanak a projektjeink iránt. Mindig képesek olyan egyedi és hatékony megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a céljaink elérését. Csapatuk professzionalizmusa és a kiváló kommunikációja nem kérdés. Mindig időben és részletesen tájékoztatnak minket a projektek állapotáról, és nyitottak az ötleteinkre és visszajelzéseinkre. Ez valóban hozzájárul a hatékony együttműködéshez és az eredmények eléréséhez. Összességében, nagyon örülök, hogy megtaláltuk a Prioris csapatát, és bátran ajánlom őket bárkinek, aki hatékony, kreatív és eredményorientált marketing megoldásokra vágyik. Köszönjük a közös munkát, és várom a jövőbeli projekteket!

A Prioris a te ügynökséged, ha

Túl vagy terhelve:

Túl vagy terhelve:

Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!

Kétségeid vannak:

Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.

Kétségeid vannak:
Csalódott és frusztrált vagy:

Csalódott és frusztrált vagy:

Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.

Dolgozzunk együtt!
Dolgozzunk együtt!

Gyakori kérdések

Mire jó egy online marketing stratégia és miért fontos?

Az online marketing stratégia vállalkozásod alappillére lehet, amire mindig tudsz támaszkodni, segítségével világosan és egyértelműen ki tudod jelölni üzleti céljaidat, célcsoportodat az online térben. Fontos, mert segít hatékonyan kommunikálni, növelni az online jelenlétet és növelni az eladásokat.

Melyek a legfontosabb online marketing csatornák, amelyekre mindenképp időt kell szánni?

A legfontosabb csatornák közé tartozik a közösségi média, keresőoptimalizálás (SEO), fizetett hirdetések (pl. Google Ads), e-mail marketing, tartalommarketing és influencer együttműködések.

Hogyan lehet hatékonyan kezelni a közösségi média jelenlétet?

Hatékony közösségi média kezeléshez szükséges a releváns tartalom rendszeres posztolása, aktív interakció a követőkkel, a célcsoporton alapuló csatornaválasztás és a folyamatos analitika.

Mi a keresőoptimalizálás (SEO) szerepe az online marketing stratégiában?

A keresőoptimalizálás segít a weboldalnak magasabb helyezéseket elérni a keresőmotorok találati listájában, így növelve a látogatószámot és a potenciális ügyfelek elérését.

Mikor érdemes fizetett hirdetéseket használni?

Fizetett hirdetéseket érdemes használni, amikor gyorsan szeretnénk növelni a látogatószámot vagy a konverziókat, vagy amikor specifikus célközönséghez szeretnénk eljuttatni üzenetünket.

Mi a tartalommarketing szerepe az online marketingben?

A tartalommarketing segít értékes és releváns tartalmak létrehozásában, ami vonzza és megtartja a látogatókat, és hozzájárul a hosszú távú online jelenlét építéséhez.

Hogyan lehet mérni az online marketing stratégia hatékonyságát?

A hatékonyság mérése során fontosak a mutatók, mint a látogatószám, a konverzió arányok, az eladások száma, az átlagos kosárérték és a visszatérő látogatók aránya.

Mennyi időre van szükség az online marketing stratégia eredményeinek láthatóvá válásához?

Az eredmények láthatóvá válásához általában hónapokra van szükség, attól függően, hogy milyen típusú stratégiát alkalmazunk és mennyire hatékonyan alkalmazzuk.

Mi a szerepe az automatizálásnak az online marketingben?

Az automatizálás segít az ismétlődő feladatok hatékonyabb végrehajtásában, mint például az e-mail kampányok, a közösségi média posztok időzítése és a lead generálás folyamata. Ez időt és erőforrásokat takaríthat meg.

Neked mire van szükséged?

Neked mire van szükséged?

Szervezd ki vállalkozásod online marketingjét, és növeld a bevételed