Ezt kapod tőlünk weboldal / PPC audit címszó alatt
Technikai SEO, On-page és Off-page SEO
Felhasználói élmény (UX/UI), és tartalmi vizsgálat
Értékesítési tölcsér elemzés
Mérések és analitikai eszközök vizsgálata
Hirdetési fiók elemzés
Social média jelenlét
A Prioris a te ügynökséged, ha
Túl vagy terhelve:
Szeretnél az eredményességre és a növekedésre fókuszálni, de idő és szakértelem hiányában egyszerűen képtelen vagy minden területen helytállni. A jó hír az, hogy nem is kell mindenre neked odafigyelned. Nálunk külön szakember felel a közösségi média megjelenéseidért, a hirdetési kampányaidért, a konverziós arányod javításáért és még a grafikáért is. Bízd ránk magad ha gyorsan szeretnél látható eredményeket!
Kétségeid vannak:
Már együtt dolgozol valakivel, de bizonytalan vagy az eredményeket illetően. Hiányzik egyfajta kontroll, a megbízhatóság és az átláthatóság. Ha velünk dolgozol együtt, ezekben nem lesz hiány. Nálunk minden ügyfél ugyanúgy megkapja az odafigyelést, a 15 fős szakértői csapatot és a dedikált Account Manager-t, akit mindig, minden zavarosnak tűnő mutató kapcsán lehet – sőt kell is – zaklatni.
Csalódott és frusztrált vagy:
Váltani szeretnél mert úgy érzed, hogy a mostani ügynökség sémákban gondolkodik, emiatt pedig egyhelyben toporogsz. Úgy érzed csak egy vagy náluk a többi ügyfél között, nem kapsz elég kreatív figyelmet. Nálunk nincsenek kommunikációs problémák, mindig proaktívan és a lehető leggyorsabban reagálunk a változásokra és a kényes helyzetekre. Fontos számunkra az innováció ezért folyamatosan új eszközöket tesztelünk és vetünk be.
Hogyan dolgozunk?
Gyakori kérdések
Mi az a weboldal audit / PPC audit?
Egy audit során egy teljes körű vizsgálatot végzünk a weboldaladon vagy a hirdetési fiókokban annak érdekében, hogy feltárjuk a fejlesztésre szoruló területeket és javaslatokat adjunk a teljesítmény, a SEO, a biztonság és egyéb kritikus aspektusok javítására.
Miért van szükségem egy ilyen auditra?
Egy audit segít azonosítani a weboldalad / hirdetési fiókjaid gyenge pontjait, javítani a látogatói élményt, a kampányok teljesítményét, növelni a konverziós arányt és optimalizálni a keresőmotorok számára.
Mennyi ideig tart egy audit elkészítése?
Az audit elkészítésének ideje függ a weboldal méretétől és komplexitásától, illetve PPC audit estében a hirdetési fiókok mennyiségétől és komplexitásál. Ökölszabályként elmondható, hogy egy kisebb PPC vagy weboldal audit elkészül 2-4 nap alatt. Egy komplexebb mind az öt területet lefedő audit azonban 10-14 napot is igénybe vehet.
Milyen információkra és hozzáférésekre van szükségetek az audit elvégzéséhez?
Audit készítéshez mindenképpen szükségünk van a weboldalad URL címére továbbá minden kapcsolódó online marketing eszköz hozzáférésére. (pl. Google Analytics, Search Console, Google Ads, Facebook oldal és hirdetési fiók,) Ezen felül jól jön minden egyéb specifikus információ, amit relevánsnak tartasz az audit során.
Hogyan kapom meg az audit eredményét?
Az audit eredményét egy részletes pdf dokumentum formájában küldjük el e-mailben. Ez tartalmazza a javasolt intézkedéseket és prioritásokat.
Mikor kell újra auditálnom a weboldalamat / hirdetési fiókjaimat?
Azt javasoljuk, hogy évente legalább egyszer auditáltasd újra a weboldalat illetve a hirdetési fiókjaidat. Ezen kívül érdemes lehet minden nagyobb weboldal-frissítés és változás után is.