Online marketing mutatószámok – beszélj egy nyelvet PPC-seddel
ANALITIKA / SEO

Online marketing mutatószámok – beszélj egy nyelvet PPC-seddel

Az online marketingben rengeteg mutatószámot használunk annak érdekében, hogy értékelni tudjuk az eredményeinket, mérni tudjuk sikerességünket, figyelemmel kísérhessük a változásokat, és megértsük, hogy mi miért történik. Ez a cikk segít téged, vállalatvezetőt, abban, hogy egy nyelvet beszélj a PPC-s kollégával, aki a hirdetési kampányaidat kezeli. Forgalom generálás Az egyedi látogatók száma azoknak a felhasználóknak az … Continued
Elolvasom
Lépjünk egy szintet! – Google Analytics haladó beállítások
ANALITIKA / SEO

Lépjünk egy szintet! – Google Analytics haladó beállítások

Megmutatjuk a Google Analytics haladó beállítások mikéntjét, hogy hogyan tudsz célokat, konverziós arányt, vagy kampány forrásokat mérni.
Elolvasom
SEO vs. PPC – Segítünk képbe kerülni
ANALITIKA / SEOKAMPÁNYOK

SEO vs. PPC – Segítünk képbe kerülni

Posztunkkal segítünk képbe kerülni a SEO és PPC mozaik szavak jelentésével és azzal hogy mikor melyik módszert érdemes használni.
Elolvasom
Listaépítés – az örök klasszikus
AKTUÁLIS TRENDEKKAMPÁNYOK

Listaépítés – az örök klasszikus

A listaépítés még ma is megkerülhetetlen része a marketingnek. A listák hasznosítása viszont több annál, mint hogy küldjünk nekik egy emailt.
Elolvasom
Partner az elemzésben – UTM paraméterezés
ANALITIKA / SEO

Partner az elemzésben – UTM paraméterezés

Ebből a posztunkból megtudhatod, hogy mi az az UTM paraméter és miért lesz ez nagyon hasznos, ha megfelelően használod a kampányaid méréséhez.
Elolvasom
Google Analytics gyorstalpaló  – Az alapok
ANALITIKA / SEO

Google Analytics gyorstalpaló – Az alapok

A Google Analytics egy csodafegyver, amely egy teljesen ingyenes és néhány kattintással bárki számára elérhető webanalitikai szoftver. A felület segítségével egy átfogó képet kapunk a weboldalunk teljesítményéről különböző mérések által.
Elolvasom
CTR? CPC? ROAS? – Használd magabiztosan az online marketing szakszavait!
ANALITIKA / SEOPPC

CTR? CPC? ROAS? – Használd magabiztosan az online marketing szakszavait!

Összegyűjtöttük neked a legfontosabb fogalmakat, hogy ne érezd magad elveszve a rövidítések és angol kifejezések rengetegében.
Elolvasom
Social media marketing terv naptárba vésve
BRANDÉPÍTÉSKÖZÖSSÉGI MÉDIA

Social media marketing terv naptárba vésve

A kommunikációs terv (content plan) segít abban, hogy átlásd mikor mit kell tenned annak érdekében, hogy elérd az év elején kitűzött céljaid.
Elolvasom
Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!
BRANDÉPÍTÉSKÖZÖSSÉGI MÉDIA

Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!

Még mindig fénykorát éli a blogolás, azonban napjainkban már nem a személyes blogok hódítanak, ahol magánemberek gondolatait olvashatjuk, vagy mindennapjait követhetjük nyomon, hanem egyre több vállalkozás igyekszik a tartalommarketing ezen formájához nyúlni.
Elolvasom
Hogy néz ki egy tökéletes Instagram bio?
AKTUÁLIS TRENDEKKÖZÖSSÉGI MÉDIA

Hogy néz ki egy tökéletes Instagram bio?

Először is fontos leszögezni, hogy egyáltalán nincs olyan, hogy tökéletes Instagram bio. Igen, tudjuk hogy a cím elég kattintásvadász, de ez van, nem lehet szépíteni. Viszont optimális és hatásos bio felépítések igenis léteznek! Apróságnak tűnhet, és sokan el is hanyagolják az Insta bio elkészítését, de azért érdemes rá odafigyelni! Van pár apróság, amivel tényleg rövid … Continued
Elolvasom
Hogyan tűnj ki a tömegből?
AKTUÁLIS TRENDEKBRANDÉPÍTÉS

Hogyan tűnj ki a tömegből?

Manapság már nagyon könnyű egy online vállalkozást elindítani. Szinte már bárki pillanatok alatt létrehozhat termékeket, webáruházat, készíthet hozzá reklámokat amivel nem kis mennyiségű embert érhet el, így nem is csoda, hogy a piac már szinte teljesen telített. Ennek persze azért van rengeteg előnye is, de sajnos pontosan emiatt érezhetjük azt, hogy bárhogy próbálkozunk, a saját … Continued
Elolvasom