Konverzió optimalizálás (CRO) – Profitmaximalizálás hatékony weboldallal
Konverzió optimalizálás

Konverzió optimalizálás (CRO) – Profitmaximalizálás hatékony weboldallal

Konverzió optimalizálás (CRO) - Mi az a konverzió, a konverziós arány és minden amit tudnod kell a felhasználói élmény javítása és a profit maximalizálása érdekében

Tovább
Partner az elemzésben – UTM paraméterezés
ANALITIKA / SEO

Partner az elemzésben – UTM paraméterezés

Ebből a posztunkból megtudhatod, hogy mi az az UTM paraméter és miért lesz ez nagyon hasznos, ha megfelelően használod a kampányaid méréséhez.
Elolvasom
Google Analytics gyorstalpaló  – Az alapok
ANALITIKA / SEO

Google Analytics gyorstalpaló – Az alapok

A Google Analytics egy csodafegyver, amely egy teljesen ingyenes és néhány kattintással bárki számára elérhető webanalitikai szoftver. A felület segítségével egy átfogó képet kapunk a weboldalunk teljesítményéről különböző mérések által.
Elolvasom
CTR? CPC? ROAS? – Használd magabiztosan az online marketing szakszavait!
ANALITIKA / SEO

CTR? CPC? ROAS? – Használd magabiztosan az online marketing szakszavait!

Összegyűjtöttük neked a legfontosabb fogalmakat, hogy ne érezd magad elveszve a rövidítések és angol kifejezések rengetegében.
Elolvasom
Social media marketing terv naptárba vésve
BRANDÉPÍTÉS

Social media marketing terv naptárba vésve

A kommunikációs terv (content plan) segít abban, hogy átlásd mikor mit kell tenned annak érdekében, hogy elérd az év elején kitűzött céljaid.
Elolvasom
Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!
BRANDÉPÍTÉS

Blog kisokos – Kezdj el blogolni még ma!

Még mindig fénykorát éli a blogolás, azonban napjainkban már nem a személyes blogok hódítanak, ahol magánemberek gondolatait olvashatjuk, vagy mindennapjait követhetjük nyomon, hanem egyre több vállalkozás igyekszik a tartalommarketing ezen formájához nyúlni.
Elolvasom